Herøya Legesenter AS

Skrapeklevvegen 4 3937 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Herøya Legesenter AS

Alt

Lege: Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen Skrevet

Alt syns jeg var bra, den blir sikkert det her også. Sender alltid videre ved behov for det. Utmerket.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Robert Andre Dalene Skrevet

Den beste legen jeg har møtt! Utrolig hyggelig og imøtekommende, vi bruker han hele familien og alle er så fornøyde!

Den beste!

Lege: Silje Smelvær Skrevet

Silje er den beste fastlegen jeg har vært borte i. Jeg har slitt en del psykisk og hun har vært nøkkelen til all hjelp jeg har fått for de psykiske problemene mine, og også når det har vært noe med den fysiske helsen min. Hun virker alltid som hun genuint bryr seg og forstår. Hun er også veldig hjelpsom og en generelt flink lege som har god peiling. Har egentlig ikke noe å klage på, bortsett fra at det kan være vanskelig å få tak i henne når du trenger henne. Men ellers er hun god som gull!

Beste legen.

Lege: Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen Skrevet

Cathrine Jyoti S.A. Er en forståelse full og flink lege godt humør bestandig.Bytter aldri lege tar tak i ting har aldri blitt henvist så fort videre.Super lege.Men de som sitter bak burde vurdere stillingen sinn, uhøflig når du kommer og i telefon.

Fantastisk god lege, men legesenteret...

Lege: Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen Skrevet

Man klarer ikke å ha en dårlig dag når man kommer til henne, hun tar deg alltid godt imot.
Hun er rask til å henvise deg videre til spesialister etc. Hun bruker god tid og lytter til deg, og tar alt av nødvendige prøver, du føler ikke at du blir pressa ut igjen pga tiden.
Men derimot legekontoret er noe annet. Vanskelig å komme mellom på telefon, og møter alltid på noen uhyggelige sekretærer som aldri viser respekt. De på labben klarer ikke engang å ta blodprøver, ser ut som en nålepute når man kommer ut igjen.
Påtide å bytte ut sekretærene og lab-damene med noen som trives i jobben sin?
Slutt å la det gå utover pasientene...
Jeg vurderer å bytte fastlege pga dette legekontoret, men klarer ikke helt pga jeg aldri vil få en så god fastlege igjen.