Herøya Legesenter AS

Skrapeklevvegen 4 3937 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Herøya Legesenter AS

Koselig

Lege: Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen Skrevet

Veldig koselig lege. Føler jeg blir hørt og sett. Sender meg videre om det skulle være noe.
Men hun kan lite eller ingenting om graviditet desverre, ville bare gått til jordmor da.

Uhyggelige damer i skranka

Lege: Robert Andre Dalene Skrevet

Det tar lang tid før jeg får time, de har ikke noe hastetime. De utsetter timer fordi legen ikke har tid. Jeg går da på skole og får fravær også for å ikke ha vært hos legen. Damene i skranka er uhøflige og frekke.

trygg på sin egen oppfatelse av kunnskap og avgjørelser

Lege: Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen Skrevet

fornøyd med bytte av fastlege,og håper jeg vil bli fornøyd med byttet.og at hu har den kunnskapen som trengs for at jeg blir.

Kjempefornøyd

Lege: Silje Smelvær Skrevet

Byttet til Silje da hun er min manns fastlege. Endelig fått en lege som jeg stoler på. Tar seg god tid, lytter og sender meg til de spesialistene jeg trenger for mine problemer. Flink til å følge opp og en av de få legene som senter seg inn i sykdomshistorien til pasienten.

Min lege

Lege: Silje Smelvær Skrevet

Veldig fornøyd med Silje. Hun er blid og hyggelig, Gjør det hun skal og sjekker deg med blodprøver eller annet nødvendig for å stille diagnose. Tar seg tid og virker på ingen måte stresset. Anbefales på det varmeste,