Åssiden Legesenter AS

Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Åssiden Legesenter AS

Ryddig og nøye

Lege: Anna Duch Skrevet

En lege du må bli litt kjent med før du liker henne. Har mye humor, tar deg på alvor og henviser videre.

Den verste legen jeg har hatt.

Lege: Anna Duch Skrevet

Jeg følte at hun ikke bryr seg i det hele tatt. Forstod ikke. Hjalp ikke. Heldigvis ikke min fastlege!!!

Tar deg på alvor og lytter

Lege: Anna Duch Skrevet

Jeg syns Anna er veldig flink til å lytte og hun tar deg på alvor. Tror hun lett kan misforstås. Når du blir kjent med henne er hun veldig hyggelig, forståelsefull og har mye humor. Men er det noe du vil ha må du si det rett ut, ikke noe vits å gå rundt grøten. Er du veldig langt nede er hun mer på tilbudssiden.

Har også lagt merke til at hun tar inn akutte tilfeller veldig ofte, noe jeg selv har måtte benytte meg av. Men jeg tror det påvirker ventetid av og til.

Humørpreget

Lege: Anna Duch Skrevet

Dr. Duch har jeg hatt som lege i flere år, men nå er det på tide å bytte.

Jeg har alltid følt at hun har tid til meg (og det gjør jeg fortsatt), hun lytter og sender meg til spesialist når det er behov. Når det er sagt, så føler jeg noen ganger at mine møter med henne varierer med humøret hennes. Noen ganger er hun blid og imøtekommende, mens andre ganger sitter hun med "grimaser" i form av himling med øynene. Synes det har vært greit i mange år hvor jeg fikk det jeg trengte.

Men etter at jeg fikk en kronisk sykdom som har hindret meg delvis å være i arbeid, har jeg følt at jeg gikk fra pasient til statestikk på sykemelding. Ved et par anledninger har jeg måttet få spesialisten min til å skrive til henne hva som feiler meg og at sykemld er nødvendig. Hun har visst om min tilstand i to år, og veit hva det er i form av diagnose, men det er som om hun ikke helt forstår omfanget av det. Det har også hvert mangel på respekt, ikke bare som pasient, men som et menneske... Så nå er det nok! Orker ikke den evige dansen hvor jeg må stadig minne henne på hvordan jeg har det og ikke bli sett på som en person.

Har funnet min lege

Lege: Anna Duch Skrevet

Lytter, tar nødvendige prøver, henviser ved behov. Føler meg godt ivaretatt! Blid og hyggelig.