Fastlegehuset

Stasjonsveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegehuset

Styr unna !

Lege: Mohammad Atif Kiyani Skrevet

Styr unna denne legen. Han mangler empati, er nedlatende og arrogant. Han ser ikke hele pasienten, og gjør en vanskelig situasjon værre

Arrogant og ufin

Lege: Mohammad Atif Kiyani Skrevet

Arrogant, ufin og usympatisk fra start til slutt. Og avsluttet det hele med hånlig nedverdigende latter og risting på hodet når jeg ba om å få min vanlige fastlege tilbake da jeg ble satt opp med han uten å få beskjed om at det ikke var min faste lege.

Han ser meg

Lege: Jan Arvid Prytz Skrevet

Jeg føler meg ivaretatt og sett. Ved konsultasjon får jeg tatt de nødvendige prøver/undersøkelser. I tillegg kan vi snakke om eventuelle problemer. Da min ektefelle døde, hadde jeg stor nytte av en samtale med ham. Jeg håper han vil være yrkesaktiv så lenge jeg trenger en fastlege.

Norges beste lege ?!

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Dyktig, omtenksom, interessert, ivaretakende, lyttende, rådgivende!
Ivaretar DEG som person.
Har gjennom mitt lange liv aldri vært i nærheten av en så dyktig og fin lege som Gerd Elin og hennes stab.

Veldig dyktig, men..

Lege: Jan Arvid Prytz Skrevet

Han er en veldig dyktig lege, og har alltid fult meg godt opp med fysiske plager. Han er alltid blid og hyggelig og kan dra en spøk eller to. Men når det kommer til psykiske plager så er han nok ikke like flink, og følte meg utilpass med han når dette var temaet. Damene på legekontoret er også alltid hyggelige.