Fastlegehuset

Stasjonsveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegehuset

Anbefales

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Hjelper meg og barna mine bra, bryr seg om meg som pasient. Følger opp. Hun ringte meg til og med etter arbeidstid for å fortelle om prøveresultatene.

Flink og lyttende

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Nylig byttet til Gerd Elin og alt vært der tre ganger. Selv med mitt kompliserte syksomsbilde har hun vist god og bred kompetanse. Hun gir seg ikke, men gjør en god innsats for å finne ut av situasjonen min.

Tar seg tid til meg og gjør at jeg ikke føler meg som "nok en pasient" som raskes mulig skal behandles.

Helt OK.

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Det er nest inntil håpløst å få kontakt med selve legekontoret da det ofte er trøbbel med linjen, telefonsvarer om at den og den datoen (langt bak i tid) er det stengt osv osv.

Gerd Elin er absolutt en hyggelig og helt sikkert veldig flink lege, men jeg følte likevel at hun ble litt for ung og usikker. Hun måtte ofte konferere med sin kollega før hun kunne ta en avgjørelse.

For meg med en lang og komplisert historikk var ikke dette den rette legen for meg. Men jeg har absolutt ikke noe direkte negativt å si om henne.

Super lege

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Hadde nettopp min første time etter jeg byttet fastlege. Definitivt den beste legen jeg har hatt. Hører på hva jeg sier og tar seg tid

han har blitt en utrolig god pg medmenneskelig lege de siste årene

Lege: Jan Arvid Prytz Skrevet

Jeg hadde Dr.prytz i 2001 og etter mye flytting pga helse og privat liv endte jg til hjemmelige trakter og til prytz igjen. Før følte jg han aldri hadde tid nok til mitt komplekse sykdomsbilde. Dette må jg si har snudd totalt om! Han har vokst utrolig i lege rollen og på de få timene vi har hatt har d vært mye telefoner \mail for og hjelpe best mulig:) de (han og hans utrolig dyktig sekretær Jannicke) ringer til og med og hører om du har det bra i en lei periode!!

Takk for all hjelp og støtte fra dere!!