Røa legesenter

Vækerøveien 205A 0751 Oslo

Siste vurderinger av Røa legesenter

Meget fornøyd!

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Zia satt seg fort inn i journalen fra min tidligere fastlege. Han tar meg alvorlig og lytter til meg, selv om jeg er lat, negativ og deprimert hele tiden. Han virker oppdatert som lege og henviser videre om nødvendig.

Eneste negative er at det er nesten alltid er 15-30 minutter med venting, men da går han rett på sak og utfallet er likevel bra!

Trygg, kunnskapsrik, god til å følge opp

Lege: Berit Østbø Haugland Skrevet

Veldig bra fastlege! En som alltid tar ting på alvor: tar heller en prøve for å utelukke enn å unnlate. I perioder med mye sykdom har Røalegene ved sykepleier Inger og lege Berit vært helt fantastiske! Kunne ikke fått bedre oppfølging! Har hatt Berit som fastlege i over 17 år og selv om jeg flyttet fra Røa, har jeg beholdt fastlegen.

BESTE LEGEN. ANBEFALES

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Dr Banaras er en dyktig og flink lege. Han er lyttende, service innstilt, kjenner helsesystemet godt, har lang erfaring fra sykehus og tar deg på alvor.
Veldig flink til å følge opp. Profesjonell lege. Flink med barn og utrolig god innen psykiatri. Håper han fortsetter i bydelen mange år fremover. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og hjelpsom

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Bruker han både for meg og barna mine i mange år. Helt fornøyd med han og anbefales på det sterkeste!

Min opplevelse

Min opplevelse:
Hadde fortsatt ikke satt seg inn i journalen fra forrige fastlege 2. gang jeg var hos han.