Riska Legesenter AS

Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk

Siste vurderinger av behandlere ved Riska Legesenter AS

Robust

Lege: Carl Christian Norberg Skrevet

Norberg er en trygg og robust lege som tenker helhetlig. Han gir tydlige råd, stiller alltid opp, og oppleves faglig sterk. Jeg går ikke ofte til legen og tar heller ikke opp tiden til Norberg mer enn nødvendig, men setter pris på hans tilgjengelighet, kunnskap og personlighet. Virkelig en flink lege.

Det er fort gjort å glemme at fastlegene jobber mye, har 1000 faste "kunder" og jobber i en utsatt yrkesgruppe med press, forventninger og krav om produksjon. Og akkurat derfor må vi sette pris på de som virkelig gjør denne jobben med respekt. Det gjør Norberg!

En lege med hjerte for pasienten

Lege: Hans Martin Ågotnes Skrevet

En helt fantastisk lege som virkelig ser sine pasienter og møter deres behov.

Alltid følt meg tatt på alvor, uansett problemstilling.

Noe ventetid, men han bruker den tiden DU trenger og haster ikke, så full forståelse for ventetiden.

Alltid lyttende

Lege: Anne Marie Eriksen Watsend Skrevet

Alltid lyttende og hjelpsom. Vært fastlege en rekke år. Svarer raskt på elektronisk kommunikasjon. Anbefales.

Fantastisk

Lege: Hans Martin Ågotnes Skrevet

Menneskelig forståelsesfull imøtekommende kunnskapsrik lyttende å ikke minst et medmenneske med et stort hjerte for sine pasienter.

Fantastisk lege

Lege: Kjetil Rune Skoge Skrevet

Skoge er en fantastisk lege med hod kunnskap som alltid tar i mot med et smil. Han er dyktig, betryggende og bruker god tid på pasienten. Er så utrolig glad han er vår lege og liker godt at han både er seriøs men også har glimt i øyet og god humor:)