Riska Legesenter AS

Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk

Siste vurderinger av behandlere ved Riska Legesenter AS

Fantastisk lege

Lege: Hans Martin Ågotnes Skrevet

Lytter til pasientene sine, ser helheten ikke bare isolerte hendelser, lar pasienten selv uttale seg og være del av egen behandling om ønskelig. Han er helt fantastisk og han er grunnen til at man holder ut det ellers lae servicenivået man opplever på riska legesenter.

Håpløs ignorant

Lege: Kjetil Rune Skoge Skrevet

Ikke kan han lytte til pasientene, ikke skjønner han at en lidelse kan henge sammen med tidligere lidelser, og ikke evner han å se helhet i en pasient. Hvert problem skal helst behandles isolert og han er helt fremmed for at pasienter selv skal mene noe om egen helse. Styr unna!

den mest stabile og flink lege

Lege: Carl Christian Norberg Skrevet

jeg har gått til nordberg siden 1999 og har ingenting og klage på
han er tålmodig og lytter til sine pasienter han er ikke så nøye med tiden når han har pasienter hos seg
jeg kommer aldri til og bytte ut nordberg
for man skal lete lenge etter en sånn flink lege

En veldig god representant for legestanden.

Lege: Kjetil Rune Skoge Skrevet

Jeg vil si, han er en god lytter, flink til å huske og er levende opptatt av meg som pasient. Han er støttende hvis jeg er nede og han smiler med når ting er bra. Han leser godt det som er de store linjene og ser selv dem små. Tilsammen gir han en god konklusjon som alltid har stemt med meg. Jeg kan trygt anbefale Kjetil Rune Skoge til andre.

Tillitsvekkende

Lege: Carl Christian Norberg Skrevet

Har vært min fastlege gjennom ca 15 år. Oppleves som svært dyktig, interessert, engasjert og evner å møte på en anerkjennende måte. Det er riktig at en ofte må vente for å komme inn, men når du kommer inn, har du full fokus. Heller det en en lege som slåss mot klokka og har blikket på Pcen. I tillegg har jeg erfart at når det virkelig gjelder, er tilgjengelighetet meget god!