Enerhaugen Legene AS

Smedgata 49 0651 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Enerhaugen Legene AS

Respektful og dyktig

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Jeg har gått til Anne i kanskje 8 år, og er utrolig fornøyd. Hun får meg alltid til å føle meg sett og hørt, og er rett og slett veldig hyggelig. Hun har møtt meg på en fin måte uansett hva det gjelder, og fremstår som utrolig smart og kunnskapsrik.

En lege som tar deg på alvor

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Elisabeth har vært vår familielege i 6 år nå. Hun er kunnskapsrik, dyktig og flink til å lytte, og jeg får alltid time hos henne rask når det er behov for det. Hun er også flink til å følge opp med e-konsultasjoner. Jeg kommer aldri til å bytte lege.

Dyktig, effektiv og fremoverlent

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Helt super lege! Hun tar tid til å lytte og svare. Forstår problemet og søker å finne svar og råd, samt vei videre. God på å holde tiden, selv om hun tar pasienten på alvor. God lege både for meg og mine barn. Hyggelig, forståelsesfull og smart. Vil aldri bytte fastlege igjen, og anbefaler henne til alle.

Kan oppleves litt knotete med kontakt-tid med sentret, men funker fint med pasientsky når man er blitt vant til den.

Flink lege men umulig å få time

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Elisabeth er dyktig og hyggelig de gangene jeg har kommet meg inn til henne, men hun er dessverre nesten aldri tilgjengelig.

Jeg har måttet vente i mange uker på konsultasjon, og de svarer nesten aldri på telefon. Det er kun en ansatt som skal svare på telefon og ta alle blodprøver osv, og dette er nok ikke tilstrekkelig. I dag satt jeg i kø hele telefonåpningstiden (som kun er en time på morgenen og en på ettermiddagen), men kom aldri gjennom, og jeg får heller ikke svar på ekonsultasjon jeg ba om.

Dyktig og snill lege

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Hun er hjelpsom og dyktig med barnesykdommer. Jeg anbefaler henne.
Dessverre måtte jeg bytte fastlege fordi vi flyttet til en annen by.