Bjørnar Haara

Autorisasjon (2019)

Siste vurderinger av Bjørnar Haara

Dyktig og empatisk

Klinikk: Psykolog Haara Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Bjørnar Haara. Han er dyktig i faget og skaper en god trygghet. Det at timene foregår på nett (Onlinepsykologene) gjør det enkelt og lett tilgjengelig. Han er lyttende, oppmerksom, forståelsesfull og kommer med gode råd. Jeg anbefaler Bjørnar Haara og Onlinepsykologene på det sterkeste.

Forståelsesfull og dyktig

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

Det var mitt første møte med en psykolog. Bjørnar er forståelsesfull, dyktig og ekstremt empatisk. Noe, som vil hjelpe deg på veien videre i ditt liv. Han lytter og hjelper deg underveis med å finne svar på det du trenger. Du styrer samtalene i ditt eget tempo. Jeg kan på det sterkeste anbefale Bjørnar Haara

Interessert og faglig dyktig

Klinikk: Psykolog Haara Skrevet

Jeg fikk hjelp av Bjørnar Haara i en svært utfordrende periode i livet. Bjørnar er rolig, behagelig og tilstede og jeg hadde full tillit til ham gjennom hele prosessen. Jeg har i tillegg til terapien hatt stor nytte av hans gode og informative artikler som ligger tilgjengelig på Onlinepsykologenes nettside. Bjørnar Haara kan anbefales på det varmeste.

Dyktig og aktivt lyttende

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

Min opplevelse er at Haara er en dyktig psykolog, som i tillegg til å lytte og støtte også hjelper deg til å grave i og reflektere rundt de viktige momentene av det du strever med. Han hjelper deg å komme videre, i ditt tempo.

Varm og forståelsesfull

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

Jeg har gått i korttids psykodynamisk terapi hos Bjørnar Haara for problematikk knyttet til tilbakevendende depresjon og har hatt et enormt utbytte av det.

Bjørnar er en psykolog jeg opplevde det som lett og behagelig å samarbeide med, gav meg trygghet og støtte til å kunne tørre å gå litt mer i dybden og ta tak i uhensiktsmessige mønstre. Han er varm, empatisk og har stort rom for det som er vanskelig og vondt.

Bjørnar er også meget fleksibel og har ledig plass, noe som gjorde det mulig for meg å flere timer over et kortere tidspunkt, som jeg hadde et godt utbytte av.

Jeg anbefaler Bjørnar Haara varmt.