Kvadraturen legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Kvadraturen legesenter

Kjempebra lege!

Lege: Anne Sissel Sørensen Skrevet

Hun er er en veldig sympatisk og grundig lege samtidig som hun hører og er et medmenneske! Har hatt henne som lege i 20 år og vil ikke bytte selv om jeg ikke bor i den bydelen som kontoret er.

Dyktig og imøtekommende lege

Lege: Åshild Espeland Skrevet

Jeg har alltid blitt møtt med respekt hos denne legen. Hun har tatt mine "vondter" på alvor. Innvendingen jeg har gjelder tilgjengeligheten. Legen arbeider ikke hver dag, og dersom noe haster kommer du til en vikarlege. Slik faller noe av vitsen med en fastlege bort.

Kjempe doktor/fastlege

Lege: Inge Jørandli Skrevet

Har hatt Jørandli i mange år nå som fastlege, etter en anbefaling fra andre i helseomsorg. Han gir jernet for pasienten, er engasjert, klok og støttende og handlekraftig.

Unik doktor!

Lege: Inge Jørandli Skrevet

Kan være både utfordrende, og provoserende, men han er genuint opptatt av mennesket/pasienten. Tenker helhetlig. Opptatt av dialog.
Ikke redd for å innrømme å ha tatt feil.
Henviser videre når han er usikker.
Har masse humor ;-)
Han er stort sett veldig forsinket, men bruker likevel den tiden som trengs når man kommer inn til ham.

Forståelsesfull og ærlig

Lege: Inge Jørandli Skrevet

Han er en lege som alltid har tid til å høre på deg, han sitter ikke bare å ser på klokka. Du blir også møtt med forståelse for det du kommer med og han tar deg på alvor.