Laksevåg Legesenter DA

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av behandlere ved Laksevåg Legesenter DA

Helt OK lege

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Elisabeth er en flink lege som vet hva hun holder på med, men hun er ikke en person man kan føle seg komfortabel med eller kan føle seg trygg med å dele sine mest intime problemer med. Det er synd å si, men en veldig stor del av det å være en fastlege er å kunne få pasienter til å føle seg komfortabel nok til å dele sine problemer med deg uten å være ukomfortabel eller sjenert, og det er ikke Elisabeth flink til, dessverre. Bare et smil gjør under... Legesenteret på Laksevåg, derimot, er helt topp, noe som er grunnen til at jeg ikke skifter fastlege. Ellers hadde jeg skiftet for en stund siden. :(

Omsorgsfull og nøye

Lege: Marte Hemmer Skrevet

Flink lege som gjør nøye undersøkelser. Veldig til stede i konsultasjonen, som både ser og hører pasienten.

Tar pasienten på alvor

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Elisabeth fremstår som en trygg og dyktig fastlege, som jeg er glad for å fått tildelt. Håper hun fortsetter som fastlege i mange år.

God lege

Lege: Marte Hemmer Skrevet

Tillitsfull og en lege som jeg føler ser meg som menneske. Hun er flink til å lytte og tar meg på alvor.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Ingeborg har vært en helt fantastisk lege for meg gjennom mitt svangerskap. Hun har gitt meg så mye trygghet og støtte, når jeg har vært usikker og redd som førstegangsfødende med komplikasjoner. Hun har vært en trygghet for meg. Opplever henne som tilgjengelig, dyktig og fokusert. Hun oppleves respektfull og tar meg alltid alvorlig, samtidig har hun fine ord og et vennlig blikk. Eneste dumme jeg kommer på med henne er at hun snart skal pensjonere seg :-((( blir vanskelig å finne en som henne.