Laksevåg Legesenter

Telefonnummer55 34 96 9655 34 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av Laksevåg Legesenter

Menneskelig og flink.

Lege: John Tarald Haugen Skrevet

Føler meg utrolig godt i varetatt.Han har hele tiden sørget for at jeg føler meg trygg,og det betyr mye.

Engasjert, effektiv og dyktig

Lege: Øivind Sandved Eggen Skrevet

Min fastlege sluttet og jeg ble overført automatisk til Øyvind. Legen som sluttet var av høyeste kaliber og det var med stor glede jeg oppdaget at Øyvind er det samme!

I tillegg til å få god oversikt over hva du behøver hjelp med, for så å gi deg den hjelpen med gode forklaringer, er han EKSTREMT motiverende.

Jeg gikk derfra med en følelese av at ting definitivt kom til å ordne seg.

Anbefales!

Seriøs lege

Lege: Marit Thorsheim Rekve Skrevet

Blir alltid godt mottatt både hos lege og på legesenteret/Laksevåg.
Lytter og tar ting på alvor. Meget fornøyd.

Flink, men..

Lege: John Tarald Haugen Skrevet

Haugen er en lege som dessverre har lite tid når en er inne til time, en føler nærmest at en går på løpebånd.

Jeg hadde nylig time hos han hvor jeg ønsket undersøkelse for betennelse/ mulig fremmedlegeme på øyet. Etter en mindre undersøkelse og spørsmål om jeg "virkelig" hadde vondt siden jeg ikke var veldig rød på øyet (fikk følelsen av å ikke bli trodd) fikk jeg resept på dråper og salve med antibiotika.

Da smertene ikke var borte etter en uke med behandling (til sammen to uker med smerter, da jeg gikk nesten en uke før jeg gikk til legen) ringte jeg resepsjonen med spørsmål om henvendelse til spesialist eller ny legetime, men da helst til noen andre enn Haugen. Damen i resepsjonen skulle undersøke med legen og kontakte meg så snart som mulig. Jeg sa også at jeg var bekymret da det tross alt dreier seg og øyene/synet. Jeg hørte aldri noe fra henne.. Jeg byttet derfor fastlege.

Lege: Marit Thorsheim Rekve Skrevet

Marit er en fantastisk lege som jeg anbefaler på det sterkeste. Hun tar pasientene sine seriøst og prøver alltid å finne en løsning. Hvis hun ikke finner ut hva det er der og da (noe som er veldig sjeldent) henviser hun pasienten til videre utredning.

Hun er fantastisk. Beste legen jeg og barna kunne hatt, uten tvil!

Hilsen en takknemlig pasient