Laksevåg Legesenter

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av Laksevåg Legesenter

En god fastlege.

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Har hatt Kallay som fastlege noen år....føler meg veldig trygg ..har anbefalt henne til andre som og har vært glad de fikk henne til fastlege...

Tar meg på alvor

Lege: Øivind Sandved Eggen Skrevet

Med kronisk sykdom har jeg vært hos en del leger. Fikk Øivind etter forrige legen min gikk av med pensjon. Føler at han tar meg på alvor, gjør tiltak og ikke prater tomprat. Får alltid en god forklaring på problemet. Det er litt lang ventetid noen ganger, men det er det jo som regel alle steder. Veldig fornøyd, kan anbefale han videre.

Forferdelig lite interessert

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Det var en grusom opplevelse å ha hun som fastlege.
Veldig lite interessert. Dårlig norsk.
Avvisende og virket uegnet som lege.
Har heldigvis byttet og håper hun ikke er slik med alle

Belærende og lite lydhør

Lege: Øivind Sandved Eggen Skrevet

Hyggelig som person, men som lege oppleves han som veldig belærende og lite lydhør for hva som faktisk er problemstillingen til pasienten. Sitter for det meste å leser opp fra skjermen og fremstår å ha lite egenkunnskap. Opplevde ikke svangerskapsoppfølgingen som positiv, og følte meg ikke ivaretatt. Fikk somregel bare med meg utsprintet informasjon fra Internett til å lese hjemme. Har vært hos han 6 ganger, men forlater dessverre alltid kontoret med en følelse av å være misforstått og ikke blitt hørt til tross for at det ikke er store problemstillingene jeg har vært der for. For andre kan han nok en ypperlig fastlege, men for meg var det ikke en fastlege jeg opplevde meg trygg og ivaretatt hos for meg og min sønn. I tillegg sitter jeg alltid å venter minst en halvtime - 45 min på å få komme inn, selv tidlig på formiddagen så han tar seg nok litt for god tid med pasientene og kunne muligens jobbet noe mer effektivt.

Litt fersk i jobben , men kompenserer med grundighet og konsultasjon med kollegaer

Lege: Marte Hemmer Skrevet

Har overtatt for tidligere fastlege. Viser en god evne til å sette seg inn i journalhistorikken, og følger så langt godt opp.