Laksevåg Legesenter

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av behandlere ved Laksevåg Legesenter

Høflig og flink

Lege: Øivind Sandved Eggen Skrevet

En dyktig lege som tar seg tid til å lytte, forklare og komme med gode råd. Han er lett å nå og samarbeide med.

Svært misfornøyd

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Hun er lite imøtekommende. Ser ikke på deg under samtale og virker ikke interessert. Hun setter seg ikke inn i deg som pasient på forhånd og dette gjør at hun er svært dårlig på oppfølging fra tidligere timer.
Hun virker svært lite interessert i å undersøke deg selv, men henviser lett videre til andre instanser.
Svært kort i samtale og kan til tider komme med ufine kommentarer. Har gruet meg til hver eneste legetime så lenge jeg har hatt Kallay som fastlege.

Omsorgsfull og grundig

Lege: Marte Hemmer Skrevet

Hele familien blir godt og grundig ivaretatt. Legen bryr seg, er engasjert og følger opp langt utover hva vi forventer og var vant til fra tidligere fastlege. Kunnskapsrik og rask til å sette seg inn i nye utfordringer. Vi er strålende fornøyd med å ha en fastlege som virkelig er der når det trengs.

Full tillit til henne

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

En god lege! Nøye og profesjonell, ikke noe dill og dall. Tar seg likevel alltid god tid. Henviser deg videre om det er nødvendig og tar deg på alvor. Opplever henne som forståelsesfull og omsorgsfull.

Dårlig behandling

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Er den verste legen jeg har vært til. Oppleves som sur og ser mer inn i PC-en enn å se på pasienten. Lite hyggelig og uprofesjonell.