Laksevåg Legesenter

Telefonnummer55 34 96 9655 34 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av Laksevåg Legesenter

Seriøs lege

Lege: Marit Thorsheim Rekve Skrevet

Blir alltid godt mottatt både hos lege og på legesenteret/Laksevåg.
Lytter og tar ting på alvor. Meget fornøyd.

Flink, men..

Lege: John Tarald Haugen Skrevet

Haugen er en lege som dessverre har lite tid når en er inne til time, en føler nærmest at en går på løpebånd.

Jeg hadde nylig time hos han hvor jeg ønsket undersøkelse for betennelse/ mulig fremmedlegeme på øyet. Etter en mindre undersøkelse og spørsmål om jeg "virkelig" hadde vondt siden jeg ikke var veldig rød på øyet (fikk følelsen av å ikke bli trodd) fikk jeg resept på dråper og salve med antibiotika.

Da smertene ikke var borte etter en uke med behandling (til sammen to uker med smerter, da jeg gikk nesten en uke før jeg gikk til legen) ringte jeg resepsjonen med spørsmål om henvendelse til spesialist eller ny legetime, men da helst til noen andre enn Haugen. Damen i resepsjonen skulle undersøke med legen og kontakte meg så snart som mulig. Jeg sa også at jeg var bekymret da det tross alt dreier seg og øyene/synet. Jeg hørte aldri noe fra henne.. Jeg byttet derfor fastlege.

Lege: Marit Thorsheim Rekve Skrevet

Marit er en fantastisk lege som jeg anbefaler på det sterkeste. Hun tar pasientene sine seriøst og prøver alltid å finne en løsning. Hvis hun ikke finner ut hva det er der og da (noe som er veldig sjeldent) henviser hun pasienten til videre utredning.

Hun er fantastisk. Beste legen jeg og barna kunne hatt, uten tvil!

Hilsen en takknemlig pasient

Imøtekommende og dyktig

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år og har ingen tanker om å bytte. Hun er hyggelig og imøtekommende og flink til å henvise videre om nødvendig.

Lite interessert i pasientene

Lege: John Tarald Haugen Skrevet

Han er kanskje en effektiv lege, men når det kommer til empati er det totalt mangelfullt. Min sønn på 13 år fikk fjernet en vorte under foten, han ble lagt på benken, uten forvarsel ble hud og vorte skåret bort. Uten bedøvelse ble sønnen min sendt ut med en bommullsdott under foten gjennomtrukket av blod. To uker etter kan han ikke legge fullt trykk på foten og det er tydelig at det har vært kuttet med hard hånd. Vi oppsøker annen lege for å få en uttalelse og vi sjekker ledige leger for å bytte for hele familien. Synd, for resepsjonen gir god service. Legen burde kanskje vurdere et karrierebytte, for meg virker det som om han er lei pasientene.