Laksevåg Legesenter

Telefonnummer55 34 96 9655 34 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av Laksevåg Legesenter

Imøtekommende og dyktig

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år og har ingen tanker om å bytte. Hun er hyggelig og imøtekommende og flink til å henvise videre om nødvendig.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Peder Henrik Melteig Skrevet

Jeg føler alltid jeg blir tatt seriøst og blir lyttet til, uansett hvilke henvendelser jeg kommer med. Jeg er veldig fornøyd. Dyktig fastlege.

Interessert - Bra oppfølging

Lege: Peder Henrik Melteig Skrevet

Ble overført fra min tidligere fastlege,- til Melteig, - uten å ha bedt om det.
Var derfor ganske uforberedt og nysgjerrig på å møte ham. Kort tid i forveien, hadde jeg blitt rammet av et, for meg, alvorlig sykdomstilfelle.
Jeg opplevde Melteig, som en lege som ønsker å få en best mulig innsikt i min helsetilstand, både generelt og spesielt. Han både lytter, spør og kommenterer, og virker å være interessert i å gjøre en forskjell.
Mitt første besøk, resulterte i nok et besøk, dagen etter. Siden har han fulgt meg opp med "pasientpost".
Så langt kan jeg si meg fornøyd med hans innsats.

Lite interessert i pasientene

Lege: John Tarald Haugen Skrevet

Han er kanskje en effektiv lege, men når det kommer til empati er det totalt mangelfullt. Min sønn på 13 år fikk fjernet en vorte under foten, han ble lagt på benken, uten forvarsel ble hud og vorte skåret bort. Uten bedøvelse ble sønnen min sendt ut med en bommullsdott under foten gjennomtrukket av blod. To uker etter kan han ikke legge fullt trykk på foten og det er tydelig at det har vært kuttet med hard hånd. Vi oppsøker annen lege for å få en uttalelse og vi sjekker ledige leger for å bytte for hele familien. Synd, for resepsjonen gir god service. Legen burde kanskje vurdere et karrierebytte, for meg virker det som om han er lei pasientene.

Beste fastelegen noensinne

Lege: Marit Thorsheim Rekve Skrevet

Marit er den beste legen jeg har vært hos noensinne. Hun stiller diagnoser og behandler hele mennesket og er snar til å henvise dersom det er nødvendig. Jeg kan anbefale henne på det varmeste. Personalet på lab'en og helsesekretærene er også kjempeflinke. I tillegg er det nesten alltid lett å komme til når det er noe som haster.