Laksevåg Legesenter

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av Laksevåg Legesenter

Nedlatende eller lei

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Vært innom 2 ganger. Begge gangene virket hun rett på sak, men viet ingen tid til å forklare noe som helst. Andre gangen jeg var innom skulle jeg spørre om noe som har plaget meg lenge, men fikk en mindre hyggelig tone om å forlate midt i timen. Greit nok at man stilte et spørsmål og fikk svar på et spørsmål, men spørsmålet "er det noe annet du lurer på" ser jeg på som en høffelighetsfrase som man forventer av en fastlege.

Leste om denne legen tidligere og vurderte naturligvis internett "ratings" med en klype salt og tenkte at det ikke kunne være så ille, men å oppleve en person som virker uinteressert i å forklare, veilede eller rette på egen tankegang, ja da bruker jeg heller 600 kroner på drop in legen i byen (Sier en temlig fattig student).

Jeg gikk til legen for å forhøre meg om va legen mente om symtomer. Jeg gikk ikke til legen for å føle meg sett ned på og for å få utfordringene mine bagatelisert.

Resultatorientert

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Stor kunnskap og resultatsorrientert. Rett på sak og henviste til spesialist tjenester uten behov for snikksnakk. Alltid fått time innen rimelig tid. Meget fornøyet med ny fastlege.

Samlebånd

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Aldri tid, alltid forsinkelser. Dårlig samvittighet hver gang jeg tråkker inn døren der. Vært en god barnelege, men nå når barna er over 16 har det endret seg.

Forbedringspotensial

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Jeg følte at plagene mine ble bagatellisert og at hun ikke tok meg seriøst. Fikk også en følelse av at hun bare ønsket å bli ferdig så fort som mulig.

Belærende allvitende

Lege: Øivind Sandved Eggen Skrevet

Om du føler for å oppsøke legen med en bekymring eller følelse om noe er galt, blir du fort irettesatt. Legen mener at det er bare psykisk eller at det gjelder hodet ditt. Gikk til legen etter anbefaling og ble sittende en halv time med belæring om hvordan min hjerne påvirket min grunn til problemene. Om du vil ha en lege som lytter til deg er ikke dette legen din. Mener det han anbefaler kan gjøre en usikker og at han ikke tilpasser den oppfølging som trengs.