Laksevåg Legesenter

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av Laksevåg Legesenter

Samlebånd

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Aldri tid, alltid forsinkelser. Dårlig samvittighet hver gang jeg tråkker inn døren der. Vært en god barnelege, men nå når barna er over 16 har det endret seg.

Forbedringspotensial

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Jeg følte at plagene mine ble bagatellisert og at hun ikke tok meg seriøst. Fikk også en følelse av at hun bare ønsket å bli ferdig så fort som mulig.

Belærende allvitende

Lege: Øivind Sandved Eggen Skrevet

Om du føler for å oppsøke legen med en bekymring eller følelse om noe er galt, blir du fort irettesatt. Legen mener at det er bare psykisk eller at det gjelder hodet ditt. Gikk til legen etter anbefaling og ble sittende en halv time med belæring om hvordan min hjerne påvirket min grunn til problemene. Om du vil ha en lege som lytter til deg er ikke dette legen din. Mener det han anbefaler kan gjøre en usikker og at han ikke tilpasser den oppfølging som trengs.

Dårlig

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Vært innom med mitt barn to ganger, virker ikke noe interessert i det hele tatt. Angrer fryktelig på at jeg byttet fra der eg var. Og etter to timer står jeg allerede på listen for ny lege. inntrykket av hun er at hun er arrogant og sur, usympatisk og ubrukelig.

Ikke fornøyd

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Mangler evnen til å vise empati og virker som hun bare ønsker å få ting overstått. Følger i tillegg jeg blir sett ned på og mangler tillit til pasienten.