Laksevåg Legesenter DA

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av behandlere ved Laksevåg Legesenter DA

Konsultasjon.

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Jeg er enig med tidligere bruker at første konsultasjon hos dr. Ulset var en lite tillitvekkende opplevelse. Null empati og oppsiktsvekkende arrogant i sin fremtreden overfor en pasient med en lang sykehistorie.

Får mer hjelp av Google

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Jeg har kun vært hos hun en gang foreløpig, men jeg fikk et såpass dårlig inntrykk at jeg vurderer å bytte.

Dagen før hadde jeg en skremmende opplevelse da hendene mine plutselig hovnet opp samtidig som jeg hadde en intens prikking i beina. Jeg er 22 år og ingenting tilsier at dette er normalt for en på min alder som ikke sliter med sykdom fra før. Jeg havnet på legevakt og legen der anbefalte meg videre utredning hos fastlege.

Dagen etter var jeg hos Elisabeth. Hun tok ikke så mye som en blodprøve engang og bagatelliserte det hele. På hun virket det som om dette var psykisk og ikke et reelt problem. I tillegg var det flere ting jeg tok opp under legetimen som hun ikke tok seriøst. Ikke fornøyd!

En lege som tar deg på alvor

Lege: Marte Hemmer Skrevet

Marte Hemmer er en lege som lytter aktivt og tar deg på alvor. Hun leter etter løsninger, og gir deg profesjonelle vurderinger. Anbefales på det varmeste!

En god fastlege.

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Har hatt Kallay som fastlege noen år....føler meg veldig trygg ..har anbefalt henne til andre som og har vært glad de fikk henne til fastlege...

Forferdelig lite interessert

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Det var en grusom opplevelse å ha hun som fastlege.
Veldig lite interessert. Dårlig norsk.
Avvisende og virket uegnet som lege.
Har heldigvis byttet og håper hun ikke er slik med alle