Klinikk Hausken Oslo

Lysaker Torg 5 1366 Lysaker

Siste vurderinger av Klinikk Hausken Oslo

Veldig fornøyd

Lege: Caroline Becker Skrevet

Vi er veldig fornøyde med hjelpen vi har fått hos Klinikk Hausken, og har fått gode og kunnskapsrike råd gjennom hele behandlingsforløpet.

For en flott samling av mennesker på ett sted

Lege: Caroline Becker Skrevet

Vi er takknemlige for all hjelp vi har fått hos klinikk Hausken Lysaker. Bare blide og imøtekommende mennesker i alle ledd, med gode løsninger og tilstrekkelig informasjon.

Meget dyktig, trygg og omsorgsfull

Lege: Caroline Becker Skrevet

Dr. Caroline er faglig dyktig, gir svært kompetent inntrykk og god å snakke med. Jeg har vært hos en annen gynekolog som ikke oppdaget problemet jeg hadde, men Dr. Caroline oppdaget problemet ved første konsultasjon.

Hun er veldig beroligende og jeg har følt meg svært godt ivaretatt. Kommer definitivt tilbake til henne neste gang og anbefaler henne på det varmeste.

Fantastisk service og profesjonalitet

Lege: Caroline Becker Skrevet

Her blir man godt ivaretatt og behandling tilpasset ens personlige behov. Profesjonelle og veldig hyggelig personal. Vi har vært superfornøyde med hele IVF prosessen.

Godt ivaretatt

Lege: Caroline Becker Skrevet

Vi ble godt ivaretatt av alle på Klinikk hausken fra første stund😊 vi er kjempefornøyd og vil anbefale alle som trenger hjelp til å få barn til å bruke disse.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.