Oris Dental Aker Brygge

Grundingen 6 0250 Oslo
Oris Dental Aker Brygge holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Aker Brygge

Sebastian er helt fantastisk!

Tannlege: Sebastian Däröste Skrevet

Jeg gikk til Sebastian for første gang våren 2021, da jeg ønsket en konsultasjon angående en fortann jeg var svært misfornøyd med. Dette har gjort at jeg har kviet meg for å smile med tennene siden jeg gikk på ungdomsskolen. Det endte med at vi ble enige om å starte med Invisalign - ikke bare for å fikse fortanna jeg ikke likte, men også andre skjeve tenner og bittet mitt generelt, slik at resultatet skulle bli så bra som overhode mulig. Og jeg kunne virkelig ikke blitt mer fornøyd!

Resultatet ble helt fantastisk, og jeg kan endelig smile med tennene igjen. Ikke bare har jeg fått smilet mitt tilbake, men jeg har også fått selvsikkerheten min tilbake takket være Sebastian. Han har vært tilgjengelig gjennom hele behandlingen, og fulgt meg opp på en enestående måte. Jeg har aldri vært i tvil om at Sebastian ønsket at jeg skulle få et så fint smil som mulig, og han har virkelig gjort en fenomenal jobb for at vi sammen har klart akkurat det.

Sebastian er i en helt egen liga, og jeg kan virkelig ikke anbefale han sterkt nok. Bedre tannlege finner du virkelig ikke!

Sebastian er en dyktig og forståelsesfull tannlege

Tannlege: Sebastian Däröste Skrevet

Tusen takk Sebastian for et nytt smil! utrolig fin service og forståelse. anbefales på det sterkeste ☺️

proffesionelle og veldig overpriset

Tannlege: Yngvil Ørstavik Zachrisson Skrevet

Har ingenting negativt å si på tannbehanlingen. Men de er svært glade i gebyrer og begynte med et hygienetilegg på omlag 100 kr som de senere øket til hele 350 kr pr time. Det vil altså koste foreldre ca 4200kr ekstra pr år i tillegg til egenandel og oppstartsbegyrer.

Anbefales!

Tannlege: Sebastian Däröste Skrevet

Veldig fornøyd med tenner, behandling og Sebastian:) Enkel, rask og smertefri overgang til fine tenner. Anbefales på det sterkeste!

Alltid bra, brukt av hele familien

Tannlege: Kristian Lunde Skrevet

Legger aldri igjen anmeldelser, men er utrolig fornøyd med Kristian som tannlege. Brukt han i åtte år.
Han er utrolig dyktig, bare positivt å melde fra om.
Hele familien bruker han, alle er like fornøyd.