Sebastian Däröste

Autorisasjon (2017)

Sebastian Däröste er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sebastian Däröste

Gir lite tid til pasientene

Klinikk: Oris Dental Aker Brygge Skrevet

I løpet av hele 'usynlig tannregulering' Invisalign behandlingen over et år har jeg fått møtt Sebastian bare tre ganger. Jeg er mest misfornøyd med oppfølging av meg som pasient. Med Invisalign får en app som skulle gi beskjed når tennene ikke flytter på seg, denne gir beskjed at Sebastian eller noen fra hans team følger med på prosessen. I realititen fikk jeg vite at ingen sjekket appen, og det er appen som ga beskjed at alt gikk som det skulle. Det var misvisende og jeg gikk uker og måneder mens tennenne flyttet på sett. For å få sette opp en oppfølgingstime, var legen var opptatt at jeg som kunde mann måtte vente i flere uker eller måneder noe som er kritisk når man får tannregulering-behandling. For prisen man betaler skulle mann forvente en mye bedre oppfølging. I tillegg fikk jeg ikke tydelige instruksjoner om hvor mange dager mann skulle bruke skinnenne og at mann skulle bruke de lenger enn denne appen sier fikk jeg bare vite i slutten av behandlingen. Konklusjonen min at Sebastian har god peiling på sitt fagfelt, men har dessverre ikke tid til sine pasienter.

Sebastian er helt fantastisk!

Klinikk: Oris Dental Aker Brygge Skrevet

Jeg gikk til Sebastian for første gang våren 2021, da jeg ønsket en konsultasjon angående en fortann jeg var svært misfornøyd med. Dette har gjort at jeg har kviet meg for å smile med tennene siden jeg gikk på ungdomsskolen. Det endte med at vi ble enige om å starte med Invisalign - ikke bare for å fikse fortanna jeg ikke likte, men også andre skjeve tenner og bittet mitt generelt, slik at resultatet skulle bli så bra som overhode mulig. Og jeg kunne virkelig ikke blitt mer fornøyd!

Resultatet ble helt fantastisk, og jeg kan endelig smile med tennene igjen. Ikke bare har jeg fått smilet mitt tilbake, men jeg har også fått selvsikkerheten min tilbake takket være Sebastian. Han har vært tilgjengelig gjennom hele behandlingen, og fulgt meg opp på en enestående måte. Jeg har aldri vært i tvil om at Sebastian ønsket at jeg skulle få et så fint smil som mulig, og han har virkelig gjort en fenomenal jobb for at vi sammen har klart akkurat det.

Sebastian er i en helt egen liga, og jeg kan virkelig ikke anbefale han sterkt nok. Bedre tannlege finner du virkelig ikke!

Sebastian er en dyktig og forståelsesfull tannlege

Klinikk: Oris Dental Aker Brygge Skrevet

Tusen takk Sebastian for et nytt smil! utrolig fin service og forståelse. anbefales på det sterkeste ☺️

Anbefales!

Klinikk: Oris Dental Aker Brygge Skrevet

Veldig fornøyd med tenner, behandling og Sebastian:) Enkel, rask og smertefri overgang til fine tenner. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og hyggelig!

Klinikk: Oris Dental Aker Brygge Skrevet

Har hatt fin opplevelse med tannbehandling hos Sebastian! Han gjor et grundig arbeid og er kjempe fornøgd med resultatet🙌🏻