Askerlegene

Hagaløkkveien 7 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Askerlegene

Flink og empatisk

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Erik er en empatisk, flink og god lege. Jeg føler meg alltid hørt, han lytter til det jeg mener om min egen helse, og han er grundig. Jeg føler aldri at han har dårlig tid, selv om han åpenbart henger etter skjema.

Usikker , smålig og Googler alt

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Når men man er Pasient hos Erik, føler man med en gang et nedover blikk. Snakker av erfaring da jeg er ufør pga psykisk lidelse. Han er jevngamel og man føler man burde oppnådd mer, slik som han. Han detaljstyrer medisiner så man til og med må hente lørdager.
Humør syk og bruker Googel som største innkapslet og opplysnings kilde.

Beste legen

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Er faglig flink og hjelper så godt han kan. Er også flink med barn. Anbefales.

Arrogant

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Opplevde det ubehagelig at legen himlet med øynene da jeg var redd for en undersøkelse. Følte meg utrygg hos legen og vegrer meg for å dra tilbake.
Ble veldig utrygg da jeg etter å ha fått en resept fant ut at det var en lang liste med bivirkninger. Legen hadde da han skrev ut medisinen sagt det knapt var bivirkninger

Morsom, trygg og flink lege

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Jeg har bare hatt Erik som fastlege et år, men jeg ville beholdt han mye lenger hvis det ikke hadde vært for at jeg flyttet.

Han tar alt med et smil, men er flink og god til å forklare hva han gjør. Jeg er ekstremt fornøyd med han.