Askerlegene

Hagaløkkveien 7 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Askerlegene

Arrogant

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Opplevde det ubehagelig at legen himlet med øynene da jeg var redd for en undersøkelse. Følte meg utrygg hos legen og vegrer meg for å dra tilbake.
Ble veldig utrygg da jeg etter å ha fått en resept fant ut at det var en lang liste med bivirkninger. Legen hadde da han skrev ut medisinen sagt det knapt var bivirkninger

Morsom, trygg og flink lege

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Jeg har bare hatt Erik som fastlege et år, men jeg ville beholdt han mye lenger hvis det ikke hadde vært for at jeg flyttet.

Han tar alt med et smil, men er flink og god til å forklare hva han gjør. Jeg er ekstremt fornøyd med han.

Empatisk, tålmodig og forståelsesfull

Lege: Agnes Holvik Skrevet

Veldig fornøyd med Agnes. Hun tar seg god tid, Er nøyaktig og forståelsesfull. Hun er også veldig behjelpelig med evt henvisninger videre.
I tillegg veldig flink med barn, og til å følge opp og svare raskt på den digitale portalen.
Anbefales virkelig!

Flink og respekfull lege

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Jeg er så fornøyd med dr Erik.
Jeg har en kompleks sykdom bilde og har byttet fastlege flere ganger. Dr Erik lytter, viser respekt og er interessert å hjelpe. Han er nysgjerrig og kunnskaprik. Takk for hjelp. Gracias

Ung, men engasjert

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Erik er fremdeles svært ung og ny til lege å være, men han er fantastisk hyggelig og virker som at han virkelig vil lære for å bli best mulig egnet til å gi deg hjelpen du trenger.
Ekstremt takknemlig for at han tar ting på alvor og er rask med henvisninger osv.