Askerlegene

Hagaløkkveien 7 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Askerlegene

Trygg og kunskapsrik

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Erik er en av de beste legene  jeg har truffet. Opplever ham som kunnskapsrik, tålmodig og oppmerksom. Lytter på pasienter, slik at man føler seg trygg. Han er veldig lett å prate med. Behandler pasienter med respekt.

Trygg og kunnskapsvis

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Etter å ha skiftet fastlege og kun hatt to konsultasjoner mener jeg at denne nye legen, for meg, etter å ha hatt en fantastisk fastlege i over 30 år samt ett noe dårlig forhold i ett par har fått jackpot! Maken til engasjement og nøye sjekk har jeg manglet ett par år!

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Opplever legen som lyttende og forståelsesfull, som samtidig ikke gir ved dørene.

Jeg opplever han som kunnskapsrik, grundig og jordnær, samtidig som ha tar seg god tid til deg. Det går an å snakke med han og komme frem til løsninger som begge er fornøyde med. Han er lett å prate med, og setter seg inn i ting.

Jeg har et ganske komplekst sykdomsbilde, og han hadde lest alt som ble overlevert i forbindelse med første besøk.

Ved behov skriver han henvisninger til spesialister og adekvate utredninger.

Lytter og er nøye

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Erik har gitt uvurderlig hjelp til familien etter vi flyttet tilbake til norge. Serdeles lange sykehistorier med mye lytting og skriving har man fått riktige henvisninger og resepter.

Føler meg lyttet til, respektert og forstått.

Tålmodig og samtidig effektiv

Lege: Agnes Holvik Skrevet

Virkelig en lege jeg kan anbefale. For meg er det viktig at legen er tålmodig, empatisk og tar en på alvor, dette oppfyller absolutt Agnes. Hun er også vennlig og har et glimt i øyet som gjør at man slapper av.

Hun er også god til å følge opp og informere om muligheter og å samarbeide med pasienten. Svært dyktig.