Grorud Legesenter

Ammerudveien 37 0958 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grorud Legesenter

Styr unna!

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Har kun opplevdes som overfladisk, lite interessert i å behandle, og mest opptatt av å gjøre der 15 minuttene til mest mulig under 5 for å øke omløpet i betalingsautomaten. Måtte nesten true og trygle om sykemelding når jeg oppsøkte han med kroniske smertetilstander, og ei heller fikk jeg tilbud om smertestillende eller forebyggende medisiner. Er bare blitt mer og mer syk med han som lege!

Flink lege

Lege: Imama Hamza Skrevet

Har hatt henne som fastlege så lenge fastlegeordningen ble innført, og er stort sett fornøyd.
Føler at hun lytter, tar meg på alvor, henviser meg videre hvis det trengs mer undersøkelser. Er forsiktig med å skrive ut resepter.

Skulle gjerne fortsatt hos henne, men jeg har flyttet litt for langt unna nå, synes jeg, så vurderer å bytte.

Dog litt vanskelig å komme igjennom på telefon, til legekontoret, spesielt hvis man har jobb, er åpent 0830 - 1000, og 1200-1500...eller noe sånt,
så man må passe nøye på.
E-post eller noen annen form for elektronisk kommunikasjon finnes ikke.
Men Imama er flink til å følge opp pr tlf hvis dette er nødvendig.
Følte også at jeg fikk kjeft fordi jeg verken visste at hun hadde telefontid, og ei heller når. Men det var en engangsforeteelse.

Legen er bra, kan anbefales, men legekontoret burde kanskje jobbe litt med kommunikasjon.

Fantastisk lege :)

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Fikk han som lege for ca 2 år sia og det har vært positivt fra første møte. Han følger opp og viser interesse for min helse og sjekker opp med andre instanser når det er nødvendig. Kudos!

Dårlig

Lege: Imama Hamza Skrevet

Ikke lyttende, dømmende. Vel, jeg går ikke hos lege for å få kjeft, medmenneskelighet og forståelse kunne bli bra av og til. Hadde henne som fastlege i 7 år, men orker ikke mer, derfor bytter.
Hun må skjerpe seg!

Flink lege

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Ali er oppvokst i Oslo. Således er Han er lett og forstå og kommuniserer godt med pasienten. Legen oppfattes som dyktig i faget og systematisk i sin gjerning. Han er positiv og gir håp.