Grorud Legesenter

Ammerudveien 37 0958 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grorud Legesenter

Usympatisk og arrogant

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Legen virker oppgitt og virker ikke interessert i å hjelpe i det hele tatt. Lite blikkontakt, og arrogant holdning til pasient. Lytter ikke, og tyr til raske løsninger som medisiner og viderehenvisning.

Ser ikke pasienten

Lege: Imama Hamza Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege lenge, men nå virker hun sliten og lei. Hun ser ikke pasienten, lytter ikke og virker autoritær. Hun bestemmer seg bare for hva diagnosen er og sjekker ikke andre symptomer hun blir fortalt om, for eksempel mulig feber.
Hun får pasienten til å føle seg mistenkeliggjort. Hun greier ikke vise tillit.

Dårlig og respektløs

Lege: Imama Hamza Skrevet

Hun er en dårlig lege i følge meg . Hun liker ikke å høre på pasienten og gir dem ikke mulighet til å forklare problemet deres. Må vente legen på henne, og gir ikke pasientene sine nok tid.
Hun må behandle pasienter med respekt. Hun har en uaksebtabelt stemmebruk.
Hun er flink til å gi resepter og medisiner, men har følt at hun ofte forstår ikke problemet til pasientene. Dette fører til at vi må konsulere time hos henne flere ganger.

Den beste legen jeg har hatt,, noen sinne.

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Bare positivt,, å melde,, tar seg tid,, lytter faglig flink, engasjert..Har samlet familien hos Ali.. Ta godt vare på den mannen.

Jeg skal nå bytte lege

Lege: Imama Hamza Skrevet

Var i grunn ganske fornøyd da jeg begynte hos Imama Hamza for 8 år siden, men det virker som hun begynner å bli sliten/lei av jobben.. Hvis det har vært litt mye å gjøre en dag - så går det over på pasienten, noe det ikke skal gjøre. Kanskje det er på tide å trappe ned litt hvis hun ikke tåler at det er travelt. For det ER mye å gjøre der, og det merkes. Jeg kommer aldri inn til avtalt tid. Det har også skjedd to ganger at jeg har sittet 1,5 timer og ventet på å komme inn(!)
Jeg føler dessverre at hun er dømmende. Når jeg har gått ut fra legekontoret de siste gangene jeg har vært der, har jeg sittet igjen med en følelse av å ha blitt tråkket på og sett ned på.. Det har ikke vært noe hyggelig. Hun har ikke øyekontakt, man får ikke prate når hun taster på PCen og hun virker oppgitt, noe som gjør det ubehagelig å sitte der.
Jeg skal nå bytte lege..