Grorud Legesenter

Ammerudveien 37 0958 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grorud Legesenter

Dyktig

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Faglig dyktig og empatisk lege. Man får raskt time og han lytter godt til det man vil ta opp. Henviser videre der det er nødvendig. Det er vanskelig å være syk men han er en god støtte i situasjonen.

Streng men nødvendig

Lege: Imama Hamza Skrevet

Streng lege som forventer mye av pasientene sine. Jeg sleit lenge og hadde mange fastleger før jeg byttet til Imama og endelig fikk sykdommen min på stell. Hun tar nødvendige tester og tar seg tid til pasienten. Man drar ikke ut av legekontoret før hun føler at henvendelsen er over. Veldig fornøyd med henne som fastlege

Super

Lege: Imama Hamza Skrevet

Har hatt Imama som fastlege siden jeg var ung. Føler at hun lytter og er svært opptatt av sine pasienters velvære. Får som regel time fast nok og får nådd gjennom. Jeg føler jeg blir hørt.

Veldig profesjonell

Lege: Imama Hamza Skrevet

Jeg har hatt Imama Hamza som fastlege siden 2016, og må si jeg er veldig fornøyd.

Vi har hatt våre uenigheter, men jeg har alltid følt meg ivaretatt. Denne legen er opptatt av at pasienten får en skikkelig behandling

Jeg kjenner meg ikke igjen i noen av vurderingene her. Kan ha noe med at Imama ikke ønsker at sykemeldinger skal være første og beste løsning.

Sein og lite interessert

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Vært hos Ali flere ganger. Han kommer inn døra på legesenteret 10-20min etter timen min har startet, kommer altså forsent på jobb. Virker uinteressert og vil bli fortest mulig ferdig. Har aldri vært fornøyd etter et besøk hos han.