Novo Helsesenter AS

Gladbakkvegen 2 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Novo Helsesenter AS

Trygg og engasjert!

Lege: Christoffer Nyborg Skrevet

Tok meg på alvor og var opptatt av at jeg skulle ha det bra. Lyttet til det jeg hadde å si og tok seg lenger tid for at jeg skulle føle meg trygg.
Super lege!
Første timen min hos han, men førsteinntrykket var ganske godt!

Kunnskapsløs og avvisende

Lege: Sadaf Shahzadi Skrevet

Akkurat fått henne som fastlege, veldig skuffet da dette er noe helt annet enn hva jeg har opplevd tidligere. Totalt uinteressert i meg, stiller lite spørsmål og virker avvisende i kommunikasjonen. Mer opptatt av å få meg ut så fort som mulig heller enn å hjelpe meg de få minuttene jeg er der. Hadde mange lave verdier på blodprøve, men hørte aldri noe fra henne. Sjekket selv etter mange uker og måtte booke time for å høre hva de betyr. Og da virket hun fullstendig kunnskapsløs og visste ikke hva alt betydde. Avviste meg da jeg sa jeg hadde spørsmål og bekymringer knyttet til personlige saker. Bytter så raskt som mulig.

Flink og dyktig lege

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Han tar seg god tid, og er genuint opptatt av at du som pasient er i trygge hender. Du får alltid den hjelpen du trenger, og er det noe han er usikker på - er han kjapp til å konsultere med andre på det fagfeltet du trenger hjelp til. Han bruker god tid på deg som pasient, og man sitter aldri igjen med tusen spørsmål etter legetimen. Han er også flink til å forklare rundt sykdommen din. Han følger veldig godt opp.Selve legekontoret fungerer også supert.

Hjelpsom og empatisk

Lege: Sadaf Shahzadi Skrevet

Har tidligere hatt en fastlege som ikke ville sende meg til ytterligere undersøkelser som røntgen,MR m.m når jeg hadde smerter og ubehag noe steder i kroppen,ble alltid rådet med paracet og fysioterapi. Etter at jeg byttet fastlege til Sadaf har hun vært hjelpsom,empatisk og lyttende og henvist meg til ytterligere undersøkelser og til min overraskelse ble det påvist slitasje i hofte,knær,føtter og rygg. Hun gir også gode råd. Derfor bytt fastlege dersom du ikke får nødvendig hjelp.

Lyttende og trygg lege.

Lege: Anders Christoffersen Skrevet

Jeg har tidligere byttet en del fastleger pågrunn av flytting. Han tok seg ekstra tid den første timen og gikk gjennom hele sykdomshistorikken. Dette forklarte han at han gjorde med nye pasienter for å bli litt kjent og for å kunne være en god fastlege fremover. Dette har jeg aldri opplevd før, og jeg satt veldig pris på det. Jeg har inntrykk av at han er veldig faglig engasjert, men også opptatt av den medmenneskelige delen av yrket.