Novo Helsesenter AS

Gladbakkvegen 2 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Novo Helsesenter AS

Lyttende og trygg lege.

Lege: Anders Christoffersen Skrevet

Jeg har tidligere byttet en del fastleger pågrunn av flytting. Han tok seg ekstra tid den første timen og gikk gjennom hele sykdomshistorikken. Dette forklarte han at han gjorde med nye pasienter for å bli litt kjent og for å kunne være en god fastlege fremover. Dette har jeg aldri opplevd før, og jeg satt veldig pris på det. Jeg har inntrykk av at han er veldig faglig engasjert, men også opptatt av den medmenneskelige delen av yrket.

Flink lege

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Han tar seg god tid , og bruker ekstra tid dersom man trenger det. Lytter til deg og er god samtalepartner. Sønnen min går også hos han og han er flink med barn og min sønn gleder seg til timene hos han. Hyggelig og kunnskapsrik lege.

Trygg og empatisk lege

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Veldig imøtekommende, respektfull og vennlig. Tar seg tid til det som trengs (og vet leger lever under sterkt press på tid). Føler meg trygg på denne legen!

Ikke veldig fornøyd

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Her opplever jeg at jeg er ønsket ut døra nesten før timen har startet. Henvisninger blir ikke sendt før man har purret 1-2 ganger. Skylder på systemet og vil ikke innrømme forglemmelser. Når henvisninger og søknader er blitt sendt så er de skrevet svært lite informative. Sjekker ikke journal når det kunne vært nyttig. Har også opplevd å føle meg mistenkeliggjort ved vurdering av forlengelse av lengre sykemelding. Litt som "du vil ikke jobbe du" innstilling. Opplever ikke at legen har tilstrekkelig forståelse for psykisk sykdom.

Topp lege og fantastisk person

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Svært kompetent, samvittighetsfull og god fastlege. Jeg har hatt han i mange år og er også en god samtalepartner. Fikk byttet hele familien til han. Han bruker godt tid og yter ekstra service. Alltid tilgjengelig.