Novo Helsesenter AS

Gladbakkvegen 2 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Novo Helsesenter AS

Oppdatert og kunnskapsrik

Lege: Sadaf Shahzadi Skrevet

Jeg opplever henne som oppdatert på nyere legemidler. Hvis hun ikke er sikker, finner hun ut av det og gir meg tilbakemelding. Hun er kanskje ikke en lege som ønsker deg overstrømmende velkommen, men hun ser pasienten sin og hører på hva jeg sier. Jeg trenger ingen lege som kosesnakker med meg, men heller en som finner løsninger. Og det har jeg fått!

Trygg, tilstede, forståelsesfull og verdens beste lege

Lege: Choudhry Nabeel Mukhtar Skrevet

Aldri har jeg hatt en bedre lege enn Choudhry, og vi er heldige som har han som familiens fastlege.

Lytter og forstår med et genuint ønske om å hjelpe og følger alltid opp.
En lege som gir trygghet og visshet om at man får den beste oppfølgingen som er.

Sjelden ventetid, og man føler seg sett.

Super lege.

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Tar seg tid, alltid hjelpsom, får svar på alle spørsmål man har. Det han ikke kan svare på selv, sender han deg videre til spesialist.

God fastlege

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Han er en lege som viser god forståelse for pasienten både rent faglig og som medmenneske. Man føler seg trygg, ivaretatt, sett og hørt. Han er flink til å følge opp.
Man møter en empatisk, profesjonell, kunnskapsrik, og ikke minst trygg lege som tar pasientens helse og vel på høyeste alvor.
Det er også enkelt å komme i kontakt med legekontoret og få time når man trenger det. Jeg er veldig fornøyd med han som fastlege.

Åpen og imøtekommende

Lege: Sadaf Shahzadi Skrevet

Blid og vennlig. Lyttende. Svarte på alle spørsmål og oppfølgingsspørsmål jeg hadde på en forståelig måte som beroliget meg. Tillitvekkende. Absolutt fornøyd med min nye fastlege.