Novo Helsesenter AS

Gladbakkvegen 2 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Novo Helsesenter AS

Uinteressert og kald

Lege: Sadaf Shahzadi Skrevet

Har vært med barna hos henne to ganger med barna.
Overhode ikke imponert. Hun virket skuffet over at det var 4åringen som var syk, fulgte bare det forrige lege gjorde og glemte å sende henvisning til barnelege. Så på pcn da hun sa hade. Virket avvisende.

Hun er sikkert en bra lege, men personlig fikk jeg ikke noe godt inntrykk i det heletatt. Veldig skuffet.

Skal bytte så fort som mulig!

Skuffende

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Hyggelig kar. Men ikke veldig interessert. Tar seg ikke tid, og virket uvillig til å undersøke selv om jeg var hos han 3 ganger med samme symptomer. Måtte tilslutt bare bytte fastlege for å få hjelp.

Lite interessert og kald

Lege: Sadaf Shahzadi Skrevet

Hun er min nye fastlege, desverre.
Var hos henne 15. Oktober, tok blodprøver og EKG. Virket veldig uinteressert og kald, kjølig mottagelse.
Gikk igjennom alle mine sykdommer og skavanker siden hun var ny for meg. Lite interessert, ingen spørsmål, veldig opptatt av PC'n.

Måtte purre på resultatet av prøvene, fikk en kort mail angående blodprøvene.
Har purret på EKG 3 ganger, ikke fått svar pr.d.d., dette er fullstendig uakseptabelt.

Denne legen oppsøker jeg ikke igjen. Kun på mail får å få resepter, står på ventelste til annen lege.

Følger hun opp?

Lege: Sadaf Shahzadi Skrevet

Var hos henne etter å ha vært syk i 14 dager med 2 legevaktsbesøk, og etter å ha vært til undersøkelse hvor det var funn i overensstemmelse med plagene mine. Hun tok en del blodprøver. Ikke hørt noe som helst etter det. Har hun glemt meg?

Totalt uinteressert, ikke hyggelig.

Lege: Sadaf Shahzadi Skrevet

Legen oppleves som totalt uinteressert, fremstår som veldig streng og skaper ikke kommunikasjon. Ser på skjermen og sier hade, da skjønte jeg at timen var ferdig. Sønnen på 4 år sa selv at denne legen er sur, og jammen meg hadde han rett. Anbefales ikke !!!