Novo Helsesenter AS

Gladbakkvegen 2 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Novo Helsesenter AS

Totalt uinteressert, ikke hyggelig.

Lege: Sadaf Shahzadi Skrevet

Legen oppleves som totalt uinteressert, fremstår som veldig streng og skaper ikke kommunikasjon. Ser på skjermen og sier hade, da skjønte jeg at timen var ferdig. Sønnen på 4 år sa selv at denne legen er sur, og jammen meg hadde han rett. Anbefales ikke !!!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Han er en flink og imøtekommende lege, som tar seg god tid .Lytter til pasienten og forstår deg.
Flink til å følge opp . Anbefales på det sterkeste.

Lite kunnskap

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Ved første møte virker legen interessert i å hjelpe, men når det viste seg at han ikke kunne finne noe «galt» på blodprøver, så var han ikke interessert lengre. Han var tidvis ufin. Det var veldig tydelig at han ga opp å hjelpe så snart hans kompetanse ikke strakk til. Arrogant og uempatisk. Virker veldig uerfaren i yrket.

Likte ikke denne legen!

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Forventer ikke stort annet fra en lege enn at han tar meg seriøst og er hyggelig, men disse forventningene ble ikke innfridd i dette tilfelle. Opplevde at han var veldig nedlatende og følte ikke at han tok meg seriøst. Anbefales ikke.

Imøtekommende og dyktig

Lege: Ilango Nadarajah Skrevet

Dette er en fastlege jeg stoler på. Han er tilstedeværende under legetimene og følger opp pasientene sine på en meget god måte. Han tar seg tid til å snakke ordentlig med deg, og får deg til å føle deg sett og hørt. Håper denne unge legen fortsetter som fastlege i lang tid!