Vestre legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Vestre legesenter

Beste fastlegen jeg har vært borti!

Lege: Erlend Andreas Haugstad Skrevet

Erlend Haugstad er en utrolig forståelsesfull og flink fastlege med bred kunnskap. Han er usedvanlig hyggelig og går ut av sin vei for å gjøre det greit for pasientene sine. Hele familien vår har Erlend som fastlege, og vi er utrolig fornøyde! Kan varmt anbefales!

Omsorgsfull/ kunnskapsrik / ser hele pasienten

Lege: Damir Avdovic Skrevet

Utrolig flink lege, ser helhet, sender videre om han ser behov sammen med deg .
En fremferd og væremåte som gjør deg trygg og glad. Er glad for både meg og sønnen går der.
Fikk han anbefalt av min kollega.
Virkelig bra.

Trygg, kunnskapsrik, lyttende

Lege: Ketel Johan Gundersen Skrevet

En fantastisk lege. Lytter alltid på hva du har å si og er veldig forståelsesfull. Positiv og godt humør. Jeg føler alltid at jeg blir hørt og blir tatt på alvor. Gundersen har gjort og gjør alt han kan for at jeg som pasient skal ha det bra. Han er en fantastisk lege og person.
Kunnskapsrik og trygg på seg selv er han også.

Trygg

Lege: Ketel Johan Gundersen Skrevet

Fantastisk lege...tar seg tid..Trygt og vite han alltid hjelper og støtter meg..har hjulpet meg mang en gang med gode samtaler..glad for og være på ketels pasient liste..

Trygg og ser deg som menneske

Lege: Christian Grødem Skrevet

Har gått til han de 10 siste årene og har bare positive ting og si om han. Grødem er en lege som skaper trygghet og tillit, hvis han ikke vet eller er usikker på noe så inrømmer han dette og sender videre til spesialist.