Vestre Legesenter AS

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Vestre Legesenter AS

Lege: Erlend Andreas Haugstad Skrevet

Er VELDIG godt fornøyd med denne legen. Utrolig imøtekommende og hyggelig. Han er ikke bare en lege, men også et medmenneske. Meget kunnskspsrik også. Anbefaler ham til alle!

Kunne vært bedre

Lege: Christian Grødem Skrevet

Flink til å henvise og sender mer enn gjerne til røntgen og spesialist, men føler ofte jeg må finne ut av ting selv og fortelle hva jeg vil før han gjør noe. Bytter derfor lege nå.

Den beste legen

Lege: Erlend Andreas Haugstad Skrevet

Lyttende, imøtekommende og forståelsesfull. Alltid følt meg godt ivaretatt og fått god behandling og oppfølging. Han er veldig flink til dialog omkring sykdommene og problemene jeg har hatt. Denne legen kan varmt anbefales.

Dyktig lege som er åpen for dialog og lytter til behov.

Lege: Ketel Johan Gundersen Skrevet

Ketel er en lege som jeg absolutt kan anbefale. Han tar seg god tid til å gå gjennom problemene, og tar dette på alvor. Du blir absolutt sett og hørt, selv om du kommer med egne tanker rundt sykdomsbildet.

Han er også åpen med tanke på utprøving av medisiner, og lukker aldri en vei ut.

Eneste som kan være bedre er å sikre godt papirspor med tanke på riktige sykdomsbilde på sykemeldinger og dokumenterte timer. Dette da både til NAV og også forsikring, andre leger m.m.

Strålende og profesjonell

Lege: Damir Avdovic Skrevet

Han er mer enn en vanlig norsk fastlege. Han er en dyktig lytter. tar seg god tid med pasienten! En ekte god lege med god posjon ansvarsfølelse for sine pasienter. Jeg føler meg heldig som fikk han som fastlege! Han er kunnskapsrik og svært hyggelig.