Vestre legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Vestre legesenter

Fantastisk mann!

Lege: Christian Grødem Skrevet

Jeg håper inderlig at jeg får plass hos Christian Grødem igjen når jeg flytter hjem til Kristiansand igjen! Utrolig flink og forståelsesfull lege, med mye kunnskap og evnen til å sende pasienter videre til spesialister. Det var rett og slett trist å måtte bytte han bort da jeg flyttet fra byen.

Veldig fornøyd!!

Lege: Christian Grødem Skrevet

Hyggelig og imøtekommende. Er sjeldent forsinket. Ingen "verdensmester," sier ifra dersom det er noe han er usikker på. God oppfølging. Kan kontaktes på mail, får raskt svar. Jeg er alt i alt veldig fornøyd med fastlegen. Har imidlertid ikke alltid vært like fornøyd med kontorpersonalet som til tider er svært lite imøtekommende.

Helt topp!

Lege: Christian Grødem Skrevet

Jeg har gått til Christian Grødem i mange år, og har ikke annet enn superlativer å gi ham. Positiv og imøtekommende. Ikke redd for å si "dette vet jeg ikke," og kontakte spesialister. Er tilgjengelig på mail og svarer raskt. Alle burde være så heldige å få en slik lege.
Problemet der har til tider vært noen av kontorpersonalet.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Damir Avdovic Skrevet

Tar seg tid, virker oppriktig interessert i hva jeg har å si. Er på tilbudssiden, lurer på om det er mer han kan hjelpe meg med, god til å forklare.

utrolig dyktig

Lege: Ketel Johan Gundersen Skrevet

Han er grundig, forklarer så en forstår hva han mener. Tar seg god tid, gir svar. En sjelden god lege som jeg anbefaler på det sterkeste.