Bylegene

Veiberggata 7 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene

Trygg og støttende

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Navdeep har vert fastlegen min i litt over fire år nå, men jeg har aldri følt meg så sett og hørt av en lege som av han. Ikkje minst det fraværet av å føle jeg møter en autoritet som jeg må overtale for å få hjelp.

Han ser hele meg, viser at han genuint bryr seg om meg som mennesket og gir meg den hjelpende handen når jeg selv ikke får det til.

Ja, det er utfordrende å få kontant med Bylegene per dags dato. Men jeg opplever aldri at det er lang tid fra jeg trenger time til jeg får.

Overfladisk bra

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Helt grei lege å slå en prat med i ny og ne så lenge man befinner seg i hans faglig interesseområdet. Flink å gi masse medisiner til utprøving, men tar seg ikke alltid tid til å forklare alt. Kvinneplager er dessverre ikke hans sterkeste side.

Umulig å få tak i / tar ikke seriøst

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Bylegene, hvor legen har kontor, sliter med for liten kapasitet, så man kan sitte hele dagen og ringe uten å få svar. På nett får man ikke sendt melding, men bare bestille time eller medisin. Legen har ikke ledige timer før om 3 uker. Når man endelig får time tar han ikke pasienten seriøst. Han virker å ha gjort opp en mening og krangler gjerne med deg.
Beklager, men dette er en elendig lege etter min mening.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Navdeep. Han er alltid blid og hyggelig og imøtekommende.
Han lytter og svarer på alle spørsmål, snakker med deg hvis det trenges og forklarer alt. Man føler seg trygg hos han.
Anbefales på det sterkeste.

Hyggelig og flink ung mann

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Jeg er i all hovedsak fornøyd med navdeep. Han er ung, og det kan ha både fordeler og ulemper med seg - men virker som han er flink til å henvise videre eller spørre andre om råd når han er usikker. Han er en varm person, og lytter og er veldig hyggelig. Han lider litt av det samme som alle leger jeg har hørt hos - nemlig at han ikke evner å lese seg opp på pasienten før pasienten kommer inn til timen. Så man må liksom alltid fortelle alt på nytt føler jeg. I tillegg er han noen ganger litt sjapp på avtrekkeren, som kan være kritisk. Men det har jeg heldigvis opplevd en gang, og har la seg flat å prøvde å rydde opp i feilen i etterkant.

Det er aldri noe særlig forsinkelser. Helsesekretærene hos Bylegene er også hyggelige :) jeg føler jeg har funnet en lege jeg gjerne kan ha lenge. Dessverre er han nå i permisjon, å jeg er ikke så fornøyd med hans vikar…