Legene i Grønlandsleiret

Grønlandsleiret 23 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Grønlandsleiret

En lege som ser hele pasienten!

Lege: Kim Inge Kaltenborn Skrevet

Jeg har hatt Kim Kaltenborn som fastlege siden 2003. Jeg og begge barna mine har alltid fått gode konsultasjoner og nøye oppfølging. Kim er en lege som vurderer helheten og alltid stiller seg spørsmålet "er det noe jeg overser?" i møte med våre komplekse symptomer. Lett å prate med, støttende og blid.
Synd jeg flyttet fra kommunen. Men barna går fortsatt hos Kim!

Veldig bra

Lege: Frid Corwin Skrevet

Vi er veldig fornøyde med å ha Frid som familielege. Hun er både trivelig, kunnskapsrik og dedikert.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kim Inge Kaltenborn Skrevet

Kim har vært min fastlege over 10 år. Jeg er kjempefornøyd med Kim. Kim er flink både faglige og flink til å hjelpe både meg og vår familie med to barn. Han kan hjelpe både mindre og mere komplisert problemer.
Kim er flink til å henvise til spesialist når vi har behov for det.
Kim er spesielt flink med barn.
Kim har hjulpet både min mann og min datter tidligere. Han har oppdaget en sykdom til min mann og min datter og har henvist til sykehus for å hjelp som andre tidligere våre fastleger som ikke klarte å oppdage eller gjort det.
Før byttet jeg fastlege hvert eneste år. Helt til jeg byttet til Kim, så er jeg kjempefornøyd og har bestemt å være hos han helt til nå.

Omsorgsfull og følger opp

Lege: Frid Corwin Skrevet

Fantastisk lege. Aldri opplevd såpass god oppfølging, og omsorg og ikke minst å bli tatt på alvor. Virker som en dame som oppriktig ønsker å hjelpe sine pasienter. Den beste legen jeg har vært i kontakt med.
Eneste minus er at legekontoret ikke har mulighet for nettbestilling - men dette er vel ikke hennes feil.

Trygg og behagelig

Lege: Frid Corwin Skrevet

Mitt første møte med Frid Corvin i dag var positivt. En blid og behagelig lege på alle måter. Hun var imøtekommende og tok seg god tid til å lytte.