Slemdal Legesenter

Stasjonsveien 4 0776 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Slemdal Legesenter

For mange pasienter

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Synes tydeligvis det er greit å kaste bort pasientenes tid ved aldri å være presis. Velmenende men virker utbrent. Burde ta seg fri noen mnd. Viser liten forståelse for at mange pasienter har rimelig god innsikt i egen helse. Lirer av seg selvfølgeligheter og virker ofte forutinntatt. Anbefaler Volvat hvis grundig utredning er påkrevd.

Hyggelig, men veldig distre og tar deg ikke alvorlig

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Har hatt Christensen i mange år som fastlege, og han er en veldig hyggelig mann, MEN det hjelper ikke når man ikke føler man blir tatt på alvor når man er noe annet enn forskjølet. Han er alltid forsinket, og roter med papirer... Jeg bytter fastlege..,

Åpen og serviceinstillt!

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Hyggelig, motakelig og hjelpende lege.
Lar deg snakke ferdig, og lytter på det du spiller inn også.

Meget hyggelig lege

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

PMC er en meget hyggelig lege som er meget dyktig. Jeg har valgt å bytte fastlegen til en annen siden jeg opplever at det er lang ventetid for time samt at det er store forsinkelser når du først er der.
Faglig er han meget dyktig og jeg kan anbefalke han på det sterkeste (hvis du har god tid :) )

Egentlig ganske fornøyd

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Jeg er litt overrasket over alle de negative kommentarene. Jeg har hatt denne fastlegen noen år nå, og er ganske fornøyd. Det stemmer at han alltid er forsinket. Men det er vel de fleste leger i det offentlige? Jeg får alltid time raskt, og jeg synes han tar seg god tid til meg og de spørsmålene jeg har.