Slemdal Legesenter

Stasjonsveien 4 0776 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Slemdal Legesenter

Uinteressert og utdatert

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Han har ikke holdt seg oppdatert på utviklingen i medisin de siste 20(?) år. Han er uinteressert og vil bare gjøre seg ferdig med pasienten. Han går ikke en mm ekstra for å finne ut hva som kan være galt. Har byttet etter flere dårlige erfaringer.

Alltid forsinket

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Det virker som han har for mange pasienter. Han har aldri vært presis når jeg kommer dit. Jeg har måttet vente svært lenge. Dette er kjedelig når man er yrkesaktiv, og har begrensede muligheter til å dra fra jobben. Jeg føler meg heller ikke trygg på hans løsninger, og vil skifte lege. Han er veldig opptatt av medisinering, selv om andre løsninger er mulig. Ellers er han hyggelig på alle måter.

Dårlig erfaring.

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Viser liten interesse for sine pasienter. Tar ikke nødvendige prøver så må oppsøke privat lege på Volvat.

Den dårligste legen jeg har hatt.

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Brukte 6 måneder på å sende inn skjema til ADD utredning. Purret i 3 måneder, og snakket med legen og sekretær. Hadde med min 15 år gamle datter som var ekstremt trøtt og slet med lærevansker osv. Han ignorerte alt jeg som mor sa. Tok ingen prøver men skulle sende skjema ang ADD, noe han ikke gjorde. Tok med datteren min til Heggeli etter det møtet. Fikk tatt prøver og det viser seg at hun har glutenallergi og lavt stoffskifte m.m Hadde jeg ikke gått til en annen ville hun fremdeles vært udiagnostisert.
Arogant, nedlatende er det jeg har av erfaring etter første og SISTE møtet med den mannen.

En lege som er helt OK, verken mer eller mindre

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

De siste gangene har jeg følt at jeg har blitt tatt på alvor. Jeg har mistet troen på at han er den legen jeg skal ha. Min vurdering av hans kompetanse er ikke god nok og føler at jeg ikke kan stole på han. Når er sagt er han veldig hyggelig, vennelig og vil det beste for sine pasienter.