Grønland Helsesenteret AS

Motzfeldts gate 1 0187 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grønland Helsesenteret AS

Misfornøyd!!!

Lege: Angela Mansor Audo Skrevet

Føler at hun ikke er interessert i pasientens behov, og blir ikke tatt på alvor.. Lytter ikke, virker uproff og har vanskeligheter med å forstå og vite hva og hvor hun skal henvise videre til, føler at jeg må finne ut av og be om dette selv. Vanskelig å få time, føler ikke at man blir trodd når man forklarer hva og hvordan man har det. Føler at hun ikke har nok kompetanse!!!

Dyktig barnelege

Lege: Angela Mansor Audo Skrevet

Bytter henne ikke ut pga at hun er som en annen person når hun undersøker barn. Får som regel mye fortere time til barna enn meg selv. Forøvrig enig i det andre skriver om upersonlig, at man må be om henvisning til det man ønsker selv og at det ofte tar lang tid å få time (når det gjelder meg selv).

Elendig lege

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

Han er en imøtekommende og hyggelig fyr, men det stopper der. Han snakker over hodet på deg, tar seg ikke tid til å undersøke eller høre på hva du sier/dine opplevelser. Sender deg videre til ditt og datt, noe som fører til at de man blir henvist til ikke tar deg på alvor. Jeg har hatt en alvorlig hudsykdom som fører til ubehagelige blemmer som blør, og han mente det var utslett og fikk meg til å kjøpe salver.

I tillegg er det møkkete, rotete og dårlig lukt i hele lokalet. Dårlige helsesekretærer (forøvrig en gutt også), de har ikke klart å ta blodprøver på meg noen av gangene og henvist meg videre. Dårlig hygiene, i og med at han ber meg om å kle av meg i besøksstolen...

Positivt: Lite ventetid på kontoret, men det er antagelig fordi han ikke tar seg tid til å undersøke.

Han "reddet" mitt liv

Lege: Mahmod Shaker Al-Sammer Skrevet

Han er en lege som tar deg med ytterste alvor og støtter deg på den aller beste måte. Han behandlet meg og gav meg den beste pleie da jeg fikk hjerneinfarkt på grunn av stress. Han hjalp meg videre med å forandre livsstil og jeg fikk en bedre livskvalitet. Han har fulgt meg i tykt og tynt de siste 8 år og jeg kan anbefale han på det varmeste.

Grundig, sympatisk og fokusert på hele mennesket.

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

Dette er den aller beste legen jeg har møtt. Han tok meg på alvor og sørget for å få oversikt over hele meg og hjalp meg videre da jeg trengte det. Som andre har skrevet minner han pasienten om behovet for å ta tak i egen situasjon for å bli bedre. Dette var svært relevant i mitt tilfelle.
Ærligheten, grundigheten og tålmodigheten hans gjør at jeg har full tillit til ham og vil gladelig anbefale ham videre.

Jeg skulle ønske Grønland Helsesenter var tilrettelagt for barnevogn, slik at min kone med vårt felles spedbarn kunne kommet seg inn der og bruke Marko R. Milanovic som fastlege.