Groruddalen Legekontor

Bergensveien 4 0958 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Groruddalen Legekontor

Meget fornøyd

Lege: Abdulkadir Mahamed Ahmed Skrevet

Følte meg ganske ivaretatt. Han er en veldig hyggelig, og flink lege som hører på hva du har å si, jeg fikk ett inntrykk bare av første time at han virkelig vil hjelpe til. Vente tiden er litt lenger, men det er fordi han tar seg god tid til å høre på pasienter har å si å dette er helt ok.

Lege: Abdulkadir Mahamed Ahmed Skrevet

Han er perfekt med alle pasientet med alle pasienter.Det som er viktigste han er veldig orofesionelt.

Hjelpsom og hyggelig

Lege: Norin Malik Skrevet

Har hatt Norin Malik som fastlege i flere år og jeg har vært hos henne mange ganger. Hun hører alltid godt etter, forklarer og hjelper til. Kunne ikke ønske meg en bedre lege!
Ikke minst hele kontoret har fantastisk personell som er alltid der for å hjelpe.

Flink lege og hyggelige sekretærer!

Lege: Abdulkadir Mahamed Ahmed Skrevet

Ahmed er en flink lege som tar seg god tid til å lytte på deg og hjelper deg med dine problemstillinger. Du føler deg ivaretatt av denne legen. Eneste ulempen er lang ventetid i venteværelset, men ellers anbefaler jeg han på det sterkeste!👍🏻
Hyggelige personalet som sitter i resepsjonen, hjelpsomme og profesjonelle. Har heller aldri måttet sitte lenge i telefonkø, noe som var et stort problem på det forrige legekontoret jeg gikk til, så 10/10👍🏻

Flink lege

Lege: Hifza Zafar Skrevet

Utrolig dyktig og komfortabel lege.
En får følesen av å bli prioritert, sett og lyttet til. Gjør nødvendige ting for å utrede, så behandle sin pasient.
Anbefales på det sterkeste.