Groruddalen Legekontor

Bergensveien 4 0958 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Groruddalen Legekontor

drar egne konklusjoner og ingen interesse i pasienten

ikke empatisk
har ikke tid til pasienter
blir forsinket jeg hadde dobbelt time (jeg ser at hun monterer møbler) og når jeg blir tatt inn sier hun beklager jeg har ikke tid til den andre timen vi får ta den en annen jeg jeg er forsinket
sender feil sykmelding gang etter gang
spørr hvordan jeg har det og svarer selv
sekretærer kommer med diagnoser gjennom telefonen fordi de HØRER det på meg.
må kommer hver uke og be om ny sykmelding
og det mest irriterende svaret fra leger er: Ja men jeg må jo melde dette til nav kan ikke sykmelde deg mer, folk kommer ikke til legen fordi de trenger ferie men hjelp........

er det noe jeg anbefaler så er det vikaren hennes han er kjempeflink og tar tid til deg og tar deg på alvor. Norin slet meg ut

Svak kommunikasjon

Lege: Norin Malik Skrevet

Generelt dårlig inntrykk. Dårlig kommunikasjon og ingen oppfølgning på informasjon om prøver som har blitt tatt. Kunnskapsnivået virker bra, men kan oppfattes som lite ydmyk og direkte. Ingen krise, men velger en annen lege som spiller mer på lag og gir mer varme.

Veldig frekk og alltid sen

Lege: Norin Malik Skrevet

Norin er direkte frekk og virker helt uinteressert i å høre på pasienten. Hun brydde seg ikke om mine plager og hadde veldig sterke meninger som ikke tilhører hjemme på et legekontor! Hun kommenterte og på min intelligens. Jeg ble veldig lei meg og holdt på å gråte av hennes kommentarer. Hold dere langt unna!

I tillegg til den dårlige holdningen er hun alltid sen. Ene gangen kom hun på jobb 10 minutter etter at min legetime hadde startet, uten å gi beskjed. Andre gangen måtte jeg vente 20 minutter før jeg ble ropt opp.

Ivaretatt

Lege: Norin Malik Skrevet

Engasjert og flink til å sette seg inn i forholdene og bryr seg om enkeltmennesket og situasjonen. Du føler deg virkelig ivaretatt hos henne. Hun tar det du sier på alvor og du føler virkelig at du får hjelp. Viser god oversikt og får raskt innsikt. Rask og flink til å skrive ut resepter.
Alltid smilende og hyggelig.
Anbefales på det sterkeste!!!

Helt greit lege

Lege: Shaista Anwar Skrevet

Legen er snill og greit selv.
Men klinikken er skitten og støvete. Resepsjonist snakker dårlig norsk og engelsk, og har samtaler med pasienter på høy lyd så alle hører hva de snakker - veldig uprofesjonell. Pga. dette har jeg byttet til et annet klinikk.