3 Leger - Indre Arna

Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna

Siste vurderinger av behandlere ved 3 Leger - Indre Arna

Trygg, tilgjengelig og kunnskapsrik

Lege: Marie Krohn-Hansen Skrevet

Så fornøyd med Marie som fastlege! Hun tar meg på alvor hver eneste gang og opprettholder avtaler vi har. Føler jeg blir møtt som menneske, gode kommunikasjonsevner. Kunnskapsrik og informerer godt. Det hun ikke vet, finner hun ut av.
Henviser videre om det er nødvendig og gir råd undervegs. Tar seg tid på hver enkelt konsultasjon, selv om hun er effektiv. Svært fornøyd med Marie, og kan virkelig anbefale hun som fastlege!

Tillitsfull, kompetent og lyttende

Lege: Charlotte Meyer Skrevet

Evner å lytte og skape tillitt raskt både for meg og mine barn. Personlig, profesjonell i sin relasjon til pasient. Alltid oppdatert på journal og henviser raskt om behov for videre utredning.

Videre et godt system på legekontoret med akutt-timer samme dag ved behov og dyktige sykepleiere på lab.

Dyktige folk og et profesjonelt legesenter.

Takknemlig for at Charlotte er vår fastlege gjennom en rekke år.

Kunnskapsrik, empatisk og super fastlege

Lege: Charlotte Meyer Skrevet

Svært fornøyd med Charlotte som fastlege, har hatt henne i flere år og alltid følt meg ivaretatt, sett og hørt. Hun ser hele mennesket og bruker god tid, tross overbelastning med pasienter. En dyktig, engasjert og trygg fastlege, anbefaler henne sterkt!

Blir alltid tatt seriøst

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

Har hatt han som fastlege i mange år. Får alltid komme raskt til på time, og han kjenner historien min. Jeg opplever at han tar meg seriøst, og oppfølging har vært god fra han side i forhold til psyken. Stoler på hans faglige råd, og opplever at han strekker seg ekstra for å hjelpe meg.

Pasienten i fokus

Lege: Alexander Torkildsen Fosshaug Skrevet

En lege som både ser og hører deg. Har full fokus på deg. Oppleves rolig og trygg, omsorgsfull. Han er oppdatert påjurnalen din når du kommer, han husker hva dere snakket om sist. Han lar deg snakke ut før han kommer med spørsmål/tiltak.