Nordbyen Legesenter

Nordbyen 41A 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Nordbyen Legesenter

Trygg og inkluderende

Lege: Thomas Bruno Mulrooney Skrevet

Thomas utstråler tillit og trygghet. En føler seg umiddelbart ivaretatt når man snakker med ham. Han tar seg tid til deg. Tror ikke jeg kunne ønsket meg en bedre fastlege.

Aldri følt meg så verdiløs.

Lege: Per Kristian Opheim Skrevet

Har nå vikar: [navn fjernet av moderator] som ikke følger avtaler iform av ringe opp igjen (dette var lever prøver) skulle høre noe om en medisin mot fedme men det ville han ikke og da jeg prøver å forklare han får jeg beskjed at deg gidder jeg ikke å diskutere med, har virkelig aldri følt meg så verdiløs noen gang, dette er da vedkommende jeg skal forholde/stole på når jeg trenger hjelp. Styr unna.!

En trygg og god fastlege

Lege: Per Kristian Opheim Skrevet

Denne legen er det beste legen jeg har hatt. Han tar seg god tid, lytter, viser forståelse og forklarer. Jeg føler at han alltid gjør det han kan for å hjelpe pasientene.

Dyktig

Lege: Per Kristian Opheim Skrevet

Må si dette er vel en av de dyktigste legene i Norge, fantastisk person og fantastisk engasjert i faget sitt.
Ingen kan være mer heldig enn meg og havnet på hans liste. Når jeg føler meg rådvill har du alltid svaret, takk for det gode du gjør for oss medmennesker. Amen.

hold deg langt unna Per Kristian Opheim som Fastlege!

Lege: Per Kristian Opheim Skrevet

Jeg var uheldig, og arvet ny Fastlege etter en jeg var svært fornøyd med. - ble pensjonist. Fastlege Per Kristian Opheim må være en av Norges verste Fastleger! Han har null empati, og er ellers svært usympatisk. Han er absolutt ikke på pasientens side, selv om han beviselig har gjort en feil. Det skal bli en glede å skifte. Denne legen kan jeg under ingen omstendighet anbefale. Et godt og velment råd; Hold deg langt unna Per Kristian Opheim som Fastlege!