Medicalis Tønsberg AS

Kammegaten 8 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis Tønsberg AS

Forferdelig

Lege: Thomas Bruno Mulrooney Skrevet

Kommer inn 40min for seint til min første time. Han starter med å nevne hvor dårlig tid han egentlig har med pasienter for han jobber med en del annet. Jeg vil gjerne fornye noen resepter fra min forrige lege, noe han med en gang nekter. Han starter så å gjøre om blå resepter (som allergi medisiner) til vanlige. Medisiner jeg har fått fra smerteklinikken i Stavern nekter han å skrive ut og heller ikke rekvisisjon tilbake dit (har en skade i hofte så klarte så vidt å gå denne dagen). Konklusjon: En lege som bruker mye tid å prate om seg selv, hører ikke på pasienten, gjør om på resepter men skriver ikke ut og setter store spørsmål om hvilke medisiner du bruker som medisin mot høyt kolesterol og smertestillende.

Anbefales ikke

Lege: Thomas Bruno Mulrooney Skrevet

Legen står å pusser tennene i det jeg slipper inn. Han unnskylder seg med at det er så travelt på morningen. Legen stiller helt uforberedt. Har absolutt ikke satt seg inn i min problemstilling. Mest opptatt av å få avsluttet timen så raskt som mulig. Journalføringen stemmer ikke overens med det vi har pratet om.

En lege som SER deg, fantastisk med barn!

Lege: Thomas Bruno Mulrooney Skrevet

En av de beste legene jeg/vi har hatt! Og helt fantastisk med barn. Han ser barna i øynene, tar seg god tid, stresser ikke, og tar den tiden det trengs for at barna skal føle seg trygge før han gjør det han må.

Dette er en lege som tar deg på alvor, er interessert i å høre det DU har å si, og hva du selv tror. Han er tydelig på at HAN vet ikke alt, leger er tross alt bare menneske, og det synes jeg er veldig betryggende. Det finnes ingenting verre enn arrogante leger som tror de har svarte på ALT og overkjører deg - Thomas er IKKE en av de.

Å få Thomas som fastlege, er å vinne jackpot i det store fastlegelotteriet! Anbefales varmt!

Han er altid forsinket å det merkes

Lege: Christian Smedsrud Skrevet

Denne legen er grunnen til at jeg lever i dag.

Ja han er altid ekstremt forsinket, men det er for at han bruker tid på sine pasienter.

Jeg har vært langt nede psykisk , å det er denne legen, sin skyld at jeg er i live i dag.

Han er meget dyktig å nøye, han tokk seg tid til å prate når jeg trengte det.

Han er også rask når det er behov.

Styr unna!

Lege: Thomas Bruno Mulrooney Skrevet

Kommer for sent til første time for dagen. Tydelig stresset og mest opptatt av å få deg ut igjen. Mest prat og lite handling.