Fastlegene AS

Strandparken 3-5 3187 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene AS

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Philipp Jan Rossa Skrevet

Føler meg alltid trygg når jeg snakker med Philipp han lytter til deg og tar seg tid til å forstå hva du mener, og tar deg som pasient seriøs. Han er en fantastisk Lege som ser deg ,han har alltid et smil på lur:) veldig lett å prate med. Er alltid oppdatert på deg som pasient før du kommer inn til timen. Hvis han er usikker på noe så sender han deg videre til spesialist for sjekk. Jeg er veldig glad for at Philipp er min Lege!

Nedlatende og overfladisk

Lege: Caroline Jonstang Hagen Skrevet

Legen virker lite interessert i pasienten. Kort i svarene og svarer/ler nedlatende når man stiller «dumme» spørsmål. Føler man er til bry, og man må selv følge opp svar på prøver etc.

Fantastisk lege

Lege: Philipp Jan Rossa Skrevet

Det har vært lenge siden vi har møtt en slik lege som Philip.
En veldig blid og imøtekommende lege.
Han gjorde min datter så trygg på han ved snakking og tulling at ho stolte på han med engang og gjorde alt han spurte om uten å klage eller å stritte imot.
Dette har vi slitet med andre leger hvor ho blir ignorert, klagd på fordi ho ikke gjør som ho blir bedt om.
Det her er en lege som trives i jobben sin og har en lidenskap for helse.
Gir meg et håp for å tro på norskt helsevesen igjen.
Dette er en lege som lytter og forstår deg som ikke drar konklusjoner. Han tar sin tid og virker ikke til å stresse med å få deg ut av døren så fort diagnosen er satt.
Byttet fastlegen hennes samme dag.

Nedlatende

Lege: Caroline Jonstang Hagen Skrevet

Har vært hos henne to ganger og hun virket avvisende og nedlatende hver gang. Det føltes ydmykende. Fikk ikke tillit til denne dama.

Trygt. God kunnskap

Lege: Christine Gyllensten Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege. Veldig god lytter og er veldig behjelpelig når det kommer til ting og tang