Elavit Legesenter

Telefonnummer67 90 07 1967 90 07 ...
Solheimveien 30 1461 Lørenskog

Siste vurderinger av behandlere ved Elavit Legesenter

Beste legen med stort hjerte

Lege: Hira Aftab Skrevet

Som ny i Norge, sen två år tillbaka så kom jag hit under en svår tid i mitt liv och under pandemin med mina grundsjukdomar, samt utan att få hjälp eller stöd i början.Men jag fann en hjälp i nöden! Hira har alltid funnits där och sett mig som en människa! Med respekt och med ett stort hjärta har hon hjälpt mig. Hiras kompetens är hög och hon har hjälpt mig med allt från anemi till covid-problematik. Jag har aldrig fått så fin och snabb hjälp som från Hira! Och på toppen är hon både kompetent och har humor. Jag har inga ord för den tacksamhet jag känner. Tack Hira! Var den du är och tappa inte den du är med åren. Du behövs och är viktig! Hälsningar från en klinikkleder som vet vad det innebär att försöka räcka till för människor som behöver hjälp!

Lege: Hira Aftab Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Jeg stoler mye på henne og er veldig fornøyd med oppførselen hennes, hun er en lege som ser på deg som en venn og gir deg full omsorg

Betryggende og klok lege

Lege: Hira Aftab Skrevet

Presis og pliktoppfyllende. Føler trygghet og forstått. Setter seg inn i problemstilling og løser det på en profesjonell måte.

Veldig trygg og en god lege.

Lege: Hira Aftab Skrevet

Hun følger opp sine pasienter. For alltid time ganske sjapt. Og hun forstår
Veldig glad for at jeg har henne som min fastlege.

Dyktig lege

Lege: Hira Aftab Skrevet

Dyktig lege! Tar pasientene på alvor og er flink til å følge opp og informere. Føler meg veldig trygg hos henne.