Bryn legesenter AS

Munins vei 1 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av behandlere ved Bryn legesenter AS

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Jeg har hatt fem fastleger, og Vidal er den beste jeg har hatt, med veldig god margin.

Imøtekommende, tar seg tid, tar deg på alvor, viser deg tillit, forklarer alt han gjør og mener, og en du kan snakke med om alt.

Endelig en lege der jeg tør å snakke ut.

Det kan være litt lang ventetid på legekontoret men det er positivt fordi det betyr at han tar seg tid til pasientene sine og ikke haster med å få de ut etter 20 minutter.

Synd med lang ventetid mellom hvert visitt, men det er jo problemet med alle fastleger.

Bahgat er en kjempe flink lege

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Selve lege er veldig flink . Problemet er disse resepsjonister som er frekke sørlig på telefon og tar absolutt ikke hensikt til pasienter som ringer .

Et frisk pust på legesenteret

Lege: Nikolas Enrique Anderssen Vidal Skrevet

Jeg har kun hatt vidal et par ganger når min vanlige fastlege var fraværende, men ble positivt overrasket over ham. Nikolas var veldig imøtekommende, virket genuint interessert, ga gode forklaringer og stilte mange spørsmål for å få en helhetlig oversikt. Nikolas synliggjorde også en veldig fin humor, som lysnet opp dagen.

Hadde jeg ikke vært fornøyd med min daværende fastlege, ville jeg ha byttet til ham tvert.

Det eneste jeg har å utsette på besøkene på Bryn Legesenter er ikke legene, men en tidvis nedlatende holdning fra en av helsesekretærene. Det å bestille seg en akuttime via telefon kan tidvis oppleves som å ringe inn på en konkurranse på et radioprogram - lange ventetider, og ikke alltid time samme dag.

For mange pasienter.

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Lindbjørg er sikert en kjempeflink lege og det er ikke legens feil at det i perioder kan bli lang kø hos legen. Vår familie flyttet til Bærum for to år siden og valgte Lindbjørg siden hun hadde flere ledige plasser på sin liste i fastlege ordningen. Når det da viser seg gang på gang at hun ikke har tid til pasientene og det er flere mnd. venteliste på timer, ikke mulig å få øyeblikkelig hjelp timer til små syke barn etc. spør man seg om det er snev av grådighet som gjør at man tar inn mange fler pasienter enn man har kapasitet til.....

Flink lege

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Lindbjørg er en flott lege,tar seg tid til pasienten og gjør alt for å finne ut av problemene,henvise, utredning etc. Ikke fullt så fornøyd med helsesekretærene,de kan være ganske bryske særlig på tlf.