Son Legekontor Rodegården AS

Sagavn 32 1555 Son

Siste vurderinger av behandlere ved Son Legekontor Rodegården AS

Tillit

Lege: Simen Noorda Skansen Skrevet

Etter første besøk: flott lege med allerede godt klinisk blikk , så jeg. Følte meg sett og ivaretatt.

Godt førsteinntrykk

Lege: Simen Noorda Skansen Skrevet

Imøtekommende og lyttende. Jeg ble møtt på en god måte og opplevde meg hørt på mitt problem. Var første gang jeg hadde time hos han, ny fastlege.

Lyttende, kunnskapsrik og hyggelig.

Lege: Tonje Elisabeth Hellvik Robinson Skrevet

Har hatt Tonje som min fastlege siden hun begynte i Son. Har bare godt å si om henne. Hun lytter,tar seg tid, henviser til spesialist når hun mener det er nødvendig. Føler meg trygg hos henne. Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Behagelig og sympatisk

Lege: Jon Petter Dahli Skrevet

Svært mild og hyggelig - lytter og ser deg som pasient. Tar tak når det er noe akutt og flink med barn og graviditet.
Men ... Bruker ofte du er så sterk og flink og sterk - dette klarer du. Ser at du sliter - hva skal vi gjøre med det ? Føler meg dum og får ikke hjelp med psykiske problemer - hormonelt etc . Det skjer ingen ting - du får masse ros men jeg går gråtende ut .
Håpløst å få time. Takk for pasientsky

Arrogante damer i resepsjonen

På tide å bytte fastlege nå for meg

Trygg og forståelsesfull lege

Lege: Tonje Elisabeth Hellvik Robinson Skrevet

Jeg har aldri før følt meg så utrolig bra forstått og ivaretatt av en lege! Tonje hører på det jeg har å si, og gjør at jeg føler meg avslappet og trygg. Hun er også en god lege skriftlig via minsky-appen hvis jeg har korte spørsmål.

Jeg pleier å bestille time via minsky-appen siden det kan være litt ventetid på tlf, og appen fungerer veldig greit.