Lødingen Legekontor

Sjøvegen 14 8410 Lødingen

Siste vurderinger av behandlere ved Lødingen Legekontor

Svært dårlig opplevelse

Lege: Marta Prytz Strand Skrevet

Hold dere unna dersom dere ønsker behandling. Hun Har en "ovenfra og ned-holdning" som gjør at man føler seg utrygg som pasient. Man kommer til legen med et problem, men føler at hun ikke hører på det man sier og bagatelliserer symptomene. Jeg har bare vært der en gang, men det blir også den siste. Velg en annen lege.

usæriøs og "bedreviter"

Lege: Marta Prytz Strand Skrevet

Ingen interesse av å høre på hva pasienten har å si. Andre legers vurdering har heller ikke noe å si, vil heller begynne på nytt etter 10 års utredning. Virker alt for selvgod, og etter flere timer hos henne er psyken på bunn, ble nødt til å kontakte lege 50 mil unna for å få oppfølging videre da den behandlingen jeg sto på fungerte. Marta skulle stoppe alt og begynne på scratch. Kommer på legetime med store smerter og ender opp med paracet, ingen sykemeld og beskjed om at det bare er.... til tross for kjent skade. Journalen kunne hun ikke brydd seg mindre om. Velg en annen lege om du ønsker å bli ivaretatt!

Grundig og godt håndlag med barn.

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Har vært hos denne legen flere ganger med barna, har fått time på dagen, og blir meget godt ivaretatt. Han er grundig, sympatisk og har veldig godt håndlag med barna. Vi føler oss trygge på hans vurderinger og behandling. Anbefales!

Fantastisk omsorgsfull lege

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Dette er den beste fastlegen vi kan tenke oss, han er så flink med barna og har allerede skapt en god relasjon med de sånn at de faktisk gleder seg til å gå til legen. Han er grundig, omsorgsfull, tydelig og profesjonell. Vi er veldig glade for å ha fått denne dyktige legen som fastlege!

Grundig og positiv lege

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med denne legen. Han er grundig, tar seg god tid til forklaringer og viser omsorg for pasientene. Han virker alltid positiv og er god til å kommunisere. Føler meg priviligert som har en slik fastlege.