Bøler Legesenter AS

Utmarkveien 1 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bøler Legesenter AS

Forståelsesfull

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Dr. Sharma er god til å lytte, forståelsesfull, tar seg tid med deg som pasient.
En flink og dyktig lege:)

utrygg og uinteressert

Lege: Nabil Tareq Saleem Skrevet

Når man er dårlig og trenger hjelp, så er det det siste man trenger å møte på en lege som er helt uinteressert. Denne legen passer ikke hvis man har helseplager som har med psykisk helse/emosjonelle utfordringer å gjøre.

Frekk, arrogant og hører ikke etter

Lege: Nabil Tareq Saleem Skrevet

Denne fastlegen burde alle unngå! Han mestrer evnen til å gjøre pasienten usikker på seg selv, der dine plager og spørsmål blir møtt med frekke og arrogante kommenterer. Jeg er nå blitt diagnosert med ADHD, noe jeg ikke visste jeg slet med i denne sammenhengen.

Jeg forklarte min situasjon, og at jeg slet med å fokusere på skolen, at jeg holder på å droppe ut av studie og en del andre plager osv. Jeg fortalte han at jeg mistenkte at det kunne være adhd, men da himlet han bare med øynene og sa direkte til meg «det ser ikke ut som at du har adhd, kanskje det er angst».

Jeg sa at jeg hadde et utrolig tanke kjør, men ble fortalt at «alle har mange tanker i hodet»

Jeg ble flau. Dette er noe jeg har slitt med helt siden barndommen, og noe som satt meg tilbake i utdanning, jobb og daglig liv.

Jeg måtte nesten kverulere om at han måtte henvise meg til noen som forsto seg på dette. Som han endte opp med å gjøre til slutt.

Hele denne «timen» varte maks 5min. Men jeg dro hjem etter, og klarte nesten ikke å sove på grunn av denne episoden med fastlegen.

Jeg ble en måned etter diagnosert med ADHD!!

Hvis du vil bli hørt, og ikke føle deg dum og ignorert- ikke kast bort tiden din på denne fastlegen.

Forståelsesfull og rask

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Byttet fra min gamle fastlege som jeg hadde hatt i over 20 år, Dr. Sharma er fantastisk, rask og forståelsesfull. Tok seg ekstra tid for å hjelpe meg.

Ekstremt dårlig opplevelse.

Lege: Nabil Tareq Saleem Skrevet

Ekstremt dårlig opplevelse med denne legen. Vedkommende lå henslengt i stolen når man ankommer timen og fremstår uinteressert. Har en ovenpå og ned holdning ovenfor pasienten, samtidig som han har en veldig arrogant og aggressiv væremåte. Man opplever å være til bry for legen og han får deg til å føle deg ufattelig liten i den situasjon. Skaper absolutt ikke tillitt. Var så dårlig opplevelse at jeg var sekunder unna å forlate timen underveis. Byttet lege umiddelbart. Fraråder å bruke vedkommende på det aller sterkeste hvis du ønsker en omsorgsfull og tillitsvekkende person!