Bøler Legesenter AS

Utmarkveien 1 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bøler Legesenter AS

Dedikert lege!

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

Familien og jeg har nå hatt Dr. Hedling som fastlege i ca ett år og vi er veldig fornøyde. Datteren vår er snart to år og vi får alltid time på dagen når hun er syk. Da hun hadde vannkopper ringte han for å forsikre seg om at det var riktig diagnose.

I forbindelse med min andre graviditet har han også vært flink til å gi raske timer og han tar alle problemstillinger alvorlig.

En veldig dyktig lege som fortjener ros.

"Alltid" til stede og dyktig

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

Har hatt kronisk sykdom nå i noen år, og har fått god oppfølging gjennom hele sykdomsforløpet. Det han ikke visste om min sykdom har han satt seg inn i. Han har en stor kontaktflate og kontakter andre leger (både allmennleger og spesialister) om han selv er i tvil om noe.

Flere ganger har jeg opplevd at han ringer og maser på sykehuset om det tar for lang tid med innkallinger. Får han ikke respons et sted finner han et annet.

Han kan finne på å ringe med prøveresultater før frokost på en søndag. Alltid blid og har alltid tid til råd om alt mulig. Kan være litt problemer når han skal skrive henvisninger da hans svenske morsmål trenger gjennom her og der, og det da ikke bestandig er like enkelt for andre behandlere å forstå hva han mener. Men han skriver kortfattet og rett på sak.

Ved akutt sykdom får man time på dagen, og ellers tar det stort sett ikke mer enn noen dager før timen er. Til tider lang ventetid på telefonen, men det har blitt mye bedre de siste årene.

Han tar seg god tid til hver pasient, og derfor er han innimellom også en del forsinket. Men så lenge du vet du selv ikke blir kastet ut av legekontoret på minuttet, er det mye enklere å takle.

Helsesekretærene er stort sett veldig hyggelige og imøtekommende, men selvfølgelig med ett unntak. Det byr dog sjelden på problemer. Kontoret i seg selv er ryddig og rent. Gamle blader på venteværelset, men et godt utvalg.

Teknologisk ligger kontoret litt etter andre. De har ikke innført e-resept og har heller ikke en e-postadresse det går an å henvende seg til ved kontakt. Men de har nå fått timebestilling pr. sms og nett, som fungerer utmerket. De kommer sakte men sikkert etter. Ønsker at de bruker den tiden det tar, da en del andre leger har problemer med nettopp e-resept. Godt å vite at de tar personsikkerheten på alvor.

Han har alltid en lengre permisjon på vinteren, og finner da dyktige vikarer som også setter seg inn i pasientenes sykdomshistorie før konsultasjon. Har han pasienter som følges opp jevnlig, skriver han alltid et lite resymé til sin vikar.

Dyktig lege

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

Har gått til Hedlin i mange år, og har intet å utsette på ham.

Han er profesjonell og gir utdypende svar/tilbakemeldinger.

Det er til tider vrient å faktisk få bestillt time, da telefontiden er som hos de fleste leger og det er mye kø på linja. I tillegg er han som regel noe forsinket, men vel verd ventingen.

God fyr.

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

jeg liker han, veldig hjelpsom uansett hva det måtte være.
MEN ja han bruker lang tid på å taste.. som å se en 5 åring skrive, men sånn er nå det =)

Kompetent til 1000

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

En flott personlighet og en dyktig fagperson.
Jeg føler meg godt ivaretatt hvar gang jeg må
oppsøke dr Hedlin. Anbefales!!