Bøler Legesenter AS

Kontakt

Telefonnummer22 75 71 0022 75 71 ...
Utmarkveien 1 0689 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(52)
52 vurderinger
Tilgjengelighet
(38)
38 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(40)
40 vurderinger
Service
(36)
36 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Bøler Legesenter AS

Sympatisk og trygg

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt Hans Hedlín som fastlege i 15 år og setter stor pris på hans kunnskap og engasjement i meg som pasient. Konkret og vitensbasert, nøyaktig og til å stole på.

Verdens aller beste fastlege!

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hedlin er alltid imøtekommende, hyggelig, omsorgsfull og interessert i hva han kan gjøre for deg.

Hedlin er grundig i all sin legegjerning og det kan faktisk nesten oppleves som slitsomt å fortelle at man er syk, for han sender deg gjerne byen rundt til alle mulige spesialistundersøkelser for å innhente mest mulig informasjon om ditt sykdomsbilde før han stiller en eksplisitt diagnose.

Hedlin tar seg alltid god tid og bryr seg lite om dette går ut over den avsatte tiden for en konsultasjon, men om dette skulle føre til ventetid, venter man aldri forgjeves så lenge man venter på Hedlin! Er han fullbooket hele dagen og jeg trenger øyeblikkelig legehjelp, har jeg også erfart at han ofrer sin egen lunsjpause for å hjelpe. Jeg har opplevd mange leger i min levetid, men det er svært lenge mellom hver gang man treffer leger som er i klasse med Hedlin.

Hedlin er i tillegg meget kunnskapsrik og holder seg alltid oppdatert, og skulle man måtte ha øyeblikkelig hjelp fra en spesialist, ordner han dette hos en av sine mange kontakter mens man venter.

Hedlin innbyr også alltid til tillit og jeg føler meg alltid svært godt ivaretatt av Hedlin. Han er faktisk den aller beste lege i samtlige sammenhenger!

Vikar Halvor Einar Gilboe

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hadde bestilt vanlig legetime, men legen nektet å ta opp det jeg kom dit for å snakke om. Han hadde kun fokus på en av mange saker, å mente han kun hadde 20 minutter til rådighet og mente at jeg hadde vært der lenge over tiden, men jeg hadde kun vært der i 12 min. Jeg ble også sendt ut på en urinprøve som måtte tas på toalettet på venteværelse, men da måtte jeg også sitte på venteværelse med et plastbeger uten lokk midt blandt flere andre pasienter. Jeg føler også at jeg ikke kan åpne meg opp for denne vikaren, da han virker veldig stresset og ikke viser at han tar til seg det jeg sier. Dette har jeg opplevd ved hvert besøk jeg har vært hos han.

Vikar for Hedlin, Halvor Gilboe

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Vi satt og venter i nesten to timer!!! for å komme inn til legen. Det er uhørt! Vikarlegen slapp til og med inn de som hadde avtale en time etter oss. At det går an!!

Tar seg alltid tid, og oppdaterer seg hele tiden

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Etter at jeg ble rammet av en heller sjelden sykdom, har Hedlin gjort alt han kan for å sette seg inn i sykdommen.

Han undersøker saker han ikke har greie på, tar i mot tips fra meg som pasient om ting han kan lese for å få mer forståelse og snakker med kollegaene både på legekontoret og spesialister han kjenner til utenom.

Jeg er helt avhengig av en fastlege som holder i trådene mellom spesialister, sykehus, mm - og dette gjør han på en skikkelig måte.

Etter skade fra helsesektoren som har gjort meg kronisk syk er jeg glad for at Hedlin er min fastlege. Uten ham hadde det skjedd lite de siste årene. Han står på, ringer helseforetakene for å ornde opp i problemer og er den støtten jeg virkelig trenger i den vanskelige situasjonen jeg er i.

Han tar også alle problemer på alvor, selv der andre leger ofte vil avslå å sende en pasient videre for utredning fordi alder eller andre ting ikke passer inn i A-4 boksen. Dette har reddet meg fra større skader enn det jeg har i dag. Han stoler på pasienten og seg selv, og sender heller en henvisning videre for mye enn for lite.

Det er ikke enkelt å være fastlege i dag, men han har justert seg til nye tider.

Om jeg skal komme med noe negativt så mangler kontoret fortsatt mulighet for e-resept. Det kan til tider være vanskeleig å komme gjennom på telefonen, men det pleier å være greit etter at alle som trenger hastetime har ringt inn.

Det positive er at det er mulig å bestille og avbestille timer både på nett og pr sms. Samt å bestille faste medisiner på samme måte.

Enkelte ganger kan det være en del forsinkelser pga pasienter som har tatt lenger tid, et hjemmebesøk i all hast eller et traume på kontoret. Som "profesjonell pasient" har jeg alltid med meg strikketøyet eller en bok, og da går tiden fort.

Å vente 20-30 minutter ekstra er ingenting når jeg vet at han bruker den tiden han trenger på meg når jeg kommer inn. Er aldri snakk om å måtte bestille ny time selv om det er flere ting som jeg trenger å ta opp med ham. Det er også enkelt å få dobbel time om man vet at det er mye som må diskuteres i timen.

Dessverre kan helsesekretærene trekek ned helhetsinntrykket på legesenteret, særlig for de om er nye. Men det er legen som skal behandle meg, så det overser jeg glatt.

Jeg gruer meg rett og slett til den dagen han må gå av med pensjon, og håper han beholder sin stilling som fastlege frem til det.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.