Oris Dental Homansbyen

Oscars gate 20 0353 Oslo
Oris Dental Homansbyen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Homansbyen

Anbefaler Zina på det varmeste!

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Jeg vil på det sterkeste anbefale Zina hos Oris Dental Homansbyen! Etter å ha slitt med kronisk spenningshodepine i over ett år, ble jeg anbefalt Zina av en venninne. Zina identifiserte mine visdomstenner som en mulig årsak og opererte dermed ut alle i to omganger. Jeg følte meg ivaretatt og i de beste hender gjennom hele prosessen, Zina forklarte hele tiden underveis hva hun gjorde. I etterkant har jeg blitt tett fulgt opp og Zina er alltid tilgjengelig for spørsmål osv. Det viste seg at dette var mye av årsaken til mine plager - smertene er nå betraktelig redusert. Zina planlegger videre å gjøre en grundig kjeveutredning for å se om dette også kan hjelpe på smertene. Zina kan virkelig faget sitt, kan ikke berømme nok hvor dyktig, erfaren, hyggelig og empatisk hun er. Må også nevne hennes fantastiske assistent Henriette som assisterte under operasjonene og som også fulgte meg opp i etterkant - veldig flink til å betrygge, alltid imøtekommende og hyggelig og tilgjengelig for spørsmål man eventuelt måtte ha i etterkant. :-)

Effektiv, forståelsesfull, og veldig dyktig

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Jeg har vært hos Zina flere ganger, og blir like fornøyd hver gang. Hun er alltid like effektiv og er veldig flink til å forklare hva hun skal gjøre, noe som ufarliggjør hele operasjonen. Ellers er hun en veldig dyktig kirurg, som jeg absolutt vil anbefale!

Svært dyktig og imøtekommende

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Hos Zina følte jeg med både velkommen og i gode hender. Hennes dyktighet og erfaring skinner særlig gjennom under gjennomføringen, da hun forklarer steg for steg hva og hvordan ting blir gjort slik at jeg under en hver tid følte meg komfortabel. Hun fant også raskt ut et problem jeg hadde som var utenfor den opprinnelige årsaken til at jeg hadde time hos henne, og denne forklarte og løste hun også under samme time!

Resultatet ble bra og jeg er svært fornøyd. Anbefaler definitivt Zina til andre.

En god og trygg opplevelse

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Jeg har vært hos Zina for å fjerne visdomstenner og har blitt godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Hun er dyktig og over gjennomsnittlig opptatt av god oppfølging. Anbefales på det sterkeste - særlig om man er nervøs for tannlegebesøk!

Oralkirurg som anbefales på det varmeste

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Jeg har vært hos Zina Kristiansen to ganger for å kirurgisk fjerne alle fire visdomstennene mine. Jeg har både tannlegeskrekk og sprøyteskrekk. Jeg ble ringt i forkant av operasjonene for informasjon og fortalte da om mine bekymringer. Jeg fikk komme litt tidligere før begge operasjonene, fikk ta beroligende og ble ekstremt godt tatt vare på. Hele personalet hadde veldig forståelse og empati for at en voksen kvinne kan være så redd. Zina og hennes team var veldig forståelsesfull, tok ekstremt hensyn og jeg følte meg veldig ivaretatt og kjempetrygg. Var ikke nervøs i det hele tatt for operasjon to fordi det gikk så fint første gang. Zina er også tilgjengelig når som helst etter operasjon for spørsmål etc. Dersom du har tannlegeskrekk, sprøyteskrekk etc. kan jeg på det varmeste anbefale Zina Kristiansen og hennes team i Homansbyen